اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!


اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!

احتمالاً شما هم با شلوارهای مام استایل آشنا هستید؛ این شلوارها به سبک کژوال و روزمره طراحی شده‌ و در سال‌های اخیر محبوبیت فراوانی کسب‌ کرده‌اند. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! آن‌هم اینکه ست کردن شلوار مام استایل رنگی با سایر لباس‌ها کمی سخت است! به همین دلیل، در این مقاله می‌خواهیم اصول ست […] نوشته اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!...

احتمالاً شما هم با شلوارهای مام استایل آشنا هستید؛ این شلوارها به سبک کژوال و روزمره طراحی شده‌ و در سال‌های اخیر محبوبیت فراوانی کسب‌ کرده‌اند. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! آن‌هم اینکه ست کردن شلوار مام استایل رنگی با سایر لباس‌ها کمی سخت است! به همین دلیل، در این مقاله می‌خواهیم اصول ست کردن شلوار مام استایل را توضیح داده و 5 پیشنهاد جذاب را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به کدام شلوارها مام استایل می‌گویند؟

قبل از هر چیزی بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که اصلاً شلوار مام استایل چیست؟ به کدام شلوارها مام استایل گفته می‌شود؟ اگر دقت کرده باشید، برخی از شلوارها دارای فاق بلندی بوده و تا بالای ناف را می‌پوشانند که به آن‌ها مام استایل گفته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این شلوارها می‌توان به گشاد بودن ساق‌ها اشاره کرد. علاوه‌برآن، وجود چین‌های منظم روی شلوار نیز نشان‌دهنده‌ی مام استایل بودن آن است.

اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!

شلوار مام استایل برای چه کسانی مناسب‌تر است؟

اگر به‌دنبال استایل هنری و منحصربه‌فردی هستید، می‌توانید از شلوار مام استایل استفاده کنید. چراکه طراحی و دوخت این شلوارها طوری انجام شده است که بسیار خاص به‌نظر می‌رسند و بهترین انتخاب برای داشتن تیپ آزاد برای خانم‌ها هستند. علاوه‌برآن، تنوع در رنگ‌بندی و جنس شلوارها نیز نشان می‌دهد که همه‌ی افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند از این شلوارها استفاده کنند.

در ضمن باید بگوییم که شلوار مام استایل نوعی استایل راحت و روزمره نیز به حساب می‌آید؛ به همین دلیل، می‌توان آن را با یک شال ساده چروک نیز سِت کرد. در بخش بعدی به نحوه سِت کردن شلوار مام استایل با سایر لباس‌ها می‌پردازیم؛ پس همچنان همراه ما باشید.

شلوار مام استایل را چگونه ست کنیم؟

خُب؛ می‌رسیم به اصل داستان. نحوه‌ سِت کردن شلوار مام استایل! همان‌طور که گفتیم، انتخاب یک لباس مناسب برای پوشیدن در کنار شلوارهای مام استایل کمی سخت است و اگر اصول آن را رعایت نکنیم، تیپ و استایل جذابی نخواهیم داشت. برای حل این مشکل، با 5 پیشنهاد دیدنی آشنا می‌شویم.

1- با کفش کتانی و تی‌شرت

اگر می‌خواهید یک استایل مدرن داشته باشید ولی در عین حال راحتی و روزمرگی را حس کنید، می‌توانید شلوار مام استایل را با کفش‌های کتانی و تیشرت بپوشید. البته خانم‌ها بهتر است از تیشرت‌های کوتاه استفاده کنند و بخشی از آن را درون شلوار قرار دهند. اما پوشیدن تیشرت‌های لانگ و آزاد با شلوار مام فیت برای آقایان جذاب‌تر است. چراکه آقایان شلوارهای مام فیت را معمولاً به‌صورت لَش می‌پوشند و آن را تا انتها بالا نمی‌برند.

از نظر رنگ نیز، شلوار مام استایل رنگی را بهتر است با رنگ‌های خنثی سِت کنید؛ اما برای شلوار جین آبی‌رنگ، استفاده از تی‌شرت و کفش کتانی سفید بهترین گزینه است!

اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!

2- با هودی و لباس زمستانی

یکی دیگر از لباس‌هایی که برای سِت کردن با شلوار مام استایل پیشنهاد می‌شود، هودی و لباس‌های زمستانی است. تجربه نشان داده است که این لباس‌ها حس راحتی و سبکی را منتقل کرده و انتخاب خوبی در کنار مام استایل خواهند بود. در حقیقت، استفاده از هودی‌های پشمی و لباس‌های خزدار می‌تواند جذابیت‌های شما را چندین برابر کند.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که ارتفاع هودی بهتر است کوتاه باشد تا مام استایل بودن شلوار را به خوبی نشان دهد. همچنین، رنگ‌بندی هودی را می‌توان با رنگ اکسسوری‌ها، کیف و کفش هماهنگ کرد تا جلوه‌ی بهتری داشته باشد.

3- با پیراهن زنانه

پیراهن‌های زنانه اگر به درستی انتخاب شده باشند، زیباترین پوشش در کنار شلوار مام استایل خواهند بود. زیرا تنوع طرح و رنگ این پیراهن‌ها بسیار بالاست و تقریبا با هر شلواری قابلیت ست کردن دارند. به نظر ما استفاده از شلوار مام استایل کتان به همراه پیراهن زنانه می‌تواند یک انتخاب هیجان‌انگیز باشد. علاوه بر آن، برای شال و روسری نیز بهتر است از شال الیاف طبیعی استفاده کرد که زیبایی پیراهن را دوچندان می‌کند.

اصول ست کردن شلوار مام استایل؛ 5 پیشنهاد دیدنی!

4- با کت تک

بعضی وقت‌ها می‌خواهیم یک استایل روزمره داشته باشیم اما در عین حال، ملاقات‌های دوستانه و کمی رسمی نیز در پیش داریم! به همین دلیل، شلوار مام استایل را باید با یک کت تک بپوشیم که جنبه رسمی‌تری داشته باشد. کت تک اگر ارتفاع مناسبی داشته باشد، می‌تواند استایل ما را تغییر داده و در کنار شلوار مام استایل گزینه‌ای منطقی به‌نظر می‌رسد.

برای انتخاب رنگ کت تک نیز بهتر است از رنگ‌های تیره یا مشکی استفاده کنید؛ زیرا این رنگ‌ها هماهنگی بیشتری با شلوار مام استایل جین دارند. فقط توجه داشته باشید که رنگ کیف و کفش نیز با رنگ کت، هماهنگ باشد.

5- با مانتوهای کوتاه و گشاد

شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما شلوار مام استایل را با مانتوهای زنانه نیز می‌توان سِت کرد. اما یک شرط مهم دارد و آن کوتاه بودن مانتو و گشاد بودن آن است! زیرا دوخت شلوارهای مام استایل، کمی آزاد است و باید از لباس‌های آزاد و گشاد در کنار آن استفاده کرد تا هماهنگی بهتری داشته باشند.

حال که با نحوه سِت کردن شلوار مام استایل آشنا شدیم، باید به این سوال پاسخ دهیم که بهترین شلوار مام استایل چه ویژگی دارد؟ از کجا باید یک شلوار مام استایل و لباس‌های مشابه آن را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟ در بخش بعدی یک فروشگاه معتبر برای خرید پوشاک زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید جذاب‌ترین شلوار مام استایل از گالری پارالیا

گالری پارالیا یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه پوشاک زنانه است که محصولات آن بسیار باکیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارند. استفاده از اِلِمان‌های هنری در طراحی و دوخت محصولات پارالیا سبب شده است که در همان نگاه اول، نظر شما را جلب کند. از طرفی، کیفیت دوخت و پارچه‌ها نیز آنقدر بالاست که قطعاً شما را راضی نگه می‌دارد.

از جمله محصولات گالری پارالیا می‌توان به انواع شال و روسری مانند شال الیاف طبیعی و شال ساده چروک اشاره کرد. همچنین، انواع شلوارها مانند شلوار مام استایل رنگی و کتان نیز در این فروشگاه موجود می‌باشند.

شما نیز اگر می‌خواهید یک محصول باکیفیت ایرانی داشته باشید، می‌توانید وارد سایت گالری پارالیا شده و پس از ثبت سفارش، آن را به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه