معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو


معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

پوفیلمو یک سایت سینمایی است که به نقد و بررسی فیلم، سریال، انیمیشن و... می‌پردازد. این سایت سینمایی به معرفی و بررسی فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای متفاوت از جمله ترسناک، رازآلود، کمدی، عاشقانه و... می‌پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وان پیس؛ بزرگترین انیمه تاریخ تاکنون/ انیمه وان پیس یک مجموعه مانگا نوشته Eiichiro Oda است که توسط Toei Animation تولید و توسط تلویزیون فوجی پخش می‌شود. این سریال در اکتبر 1999 برای اولین بار پخش شد و در حال حاضر بیش از 950 قسمت (به همراه 14 فیلم سینمایی) پخش شده‌است.

خلاصه داستان وان پیس

گل دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی؛ قوی ترین و بدنام ترین دزد دریایی که در گرند لاین قایقرانی کرده‌است. دستگیری و مرگ راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگ، مکان بزرگترین گنج جهان، وان پیس را نشان داد. حالا همه در پی آنند تا به وان پیس دست یابند تا قدرتمندترین و بزرگترین دزد دریایی جهان شوند.

داستان ماجراهای میمون دی. لوفی، یک مرد جوان جاه طلب و در عین حال مهربان را روایت می‌کند. لوفی میوه صمغی را خورده که او را به یک مرد لاستیکی تبدیل کرده‌است. او آرزو دارد با تبدیل شدن به یک دزد دریایی بزرگ، راه قهرمان دوران کودکی‌اش، کاپیتان شانکس را دنبال کند. در واقع، او قصد دارد گنج اصلی را پیدا کند و به “پادشاه دزدان دریایی” جدید تبدیل شود.

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

وان پیس؛ وعده ثروت و شهرت نامحدود

میمون دی. لوفی، پسر 17 ساله‌ای که تعریف استاندارد یک دزد دریایی را به چالش می کشد. به جای یک دزد دریایی شرور و سرسخت که روستاها را برای تفریح ​​غارت می‌کند، شگفتی‌ای منحصربه فرد شیوه کار او است.

فکر یک ماجراجویی هیجان انگیز همراه با یافتن وان پیس و ملاقات با افراد جدید، دلایل لوفی برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی است. شنکس، لوفی و ​​خدمه‌اش به دنبال قهرمان دوران کودکی خود، از سرتاسر خط بزرگ سفر می‌کنند.

لوفی برای برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، قوی‌ترین خدمه دزدان دریایی جهان را جمع آوری کرده است. تجربه ماجراهای دیوانه کننده، پرده برداری از اسرار تاریک و نبرد با دشمنان پر زور همه برای رسیدن به وان پیس!

سریال انیمیشن Pokemon پوکمون

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

این انیمیشن دارای نوشته‌های هوشمندانه و یک فرمول بازاریابی طلایی بود که برای گسترش بازی‌های ویدیویی پوکمون نینتندو در قلمروی جدید و پرسود طراحی شده بود.

انیمه Pokémon حول موجودات عجیب و غریب و در عین حال دوست‌داشتنی با واژگان محدود و پتانسیل تجاری‌سازی قوی می‌چرخید. شخصیت اول، پیکاچوی نمادین و اغلب خنده دار بود. اما اپیزودها بیشتر حول معرفی یک پوکمون دیگر ‌می‌چرخیدند که شخصیت‌های اصلی مجبور بودند آن را داشته باشند.

سریال انیمیشن Mighty Mouse مایتی مَوس

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

اینجا آمده ام تا روز را نجات دهم!” موش توانا واقعاً به یک ستاره تبدیل شد، زیرا بچه‌ها علاقه زیادی به موش کوچولوی بامزه‌ای داشتند که بسیار مشتاق بود، زیرا او از شرورها با قدرت و توانایی‌هایی از نوع سوپرمن کلاهبرداری می‌کرد. همچنین چندین بار این شخصیت در انیمیشن های مختلف احیا شد. تم فوق‌العاده آهنگ مایتی ماوس، مانند همیشه جذاب است و البته الهام‌بخش یک بیت معروف اندی کافمن بود.

سریال انیمیشن The Pink Panther پلنگ صورتی

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

پس از نمایش چند فیلم پلنگ صورتی در دهه 60، آمریکا با یک ویترین کارتونی بر اساس برخی از مضامین و شخصیت‌های مجموعه بلیک ادواردز/پیتر سلرز روبرو شد. یک پلنگ صورتی واقعی که فقط برای خشم همسایه سبیلی اش زندگی ‌می‌کند. تمام این انیمیشن کوچک با موسیقی جاز هنری مانچینی از فیلم‌های مشهور همراهی می‌شد. این مجموعه‌ای از انیمیشن‌های جذاب بود که از اسلپ‌استیک تا سورئال را در بر می‌گرفت و شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای را به ما نشان می‌داد.

سریال انیمیشن Tom And Jerry تام و جری

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

این تیم با عمر طولانی موش و گربه (یا ضد تیم، در صورت لزوم) زندگی خود را به لطف ویلیام‌هانا و جوزف باربرا برای MGM در سال 1940 آغاز کردند. روایت داستان قدیمی‌ گربه سانان تام و جری و جوندگانی که به سادگی نمی‌توانند با هم کنار بیایند. تام و جری که هفت بار برنده اسکار بهترین موضوع کوتاه شده‌اند، با این وجود طی 69 سال گذشته فراز و نشیب‌های خود را داشته‌اند.

سریال انیمیشن Inspector Gadget کاراگاه گجت

کاراگاه گجت نیز ازجمله انیمیشن هایی است که موسیقی‌اش در ذهن‌ها ماندگار شد. در مورد این کارتون تولید شده توسط DIC Entertainment ماجراهای غافلگیرانه سایبورگ Inspector Gadget مطمئناً هیجان انگیزتر شده بود. همچنین “برو، ابزار، برو!” ، پنی، استاد پنهان کردن مغز سگ‌ها، و شرور دکتر کلاو و M.A.D فراموش نشدنی‌اند.

سریال انیمیشن اسکوبی دو، کجایی!

در طول این سال‌ها تعداد زیادی انیمیشن اسکوبی دو وجود داشته است. اسکوبی دو کجایی! باندی بود که در ماشین اسرارآمیز جنایات را حل ‌می‌کرد. تعقیب ارواح و نشان دادن آنها به عنوان کودگرهای قدیمی‌پوسته دار در ماسک. این نمایشی بود که در آن آنها جهان را با مقابله با موارد سختی که هیچ کس دیگری قادر به شکست آن نبود تغییر داد.

ون آن‌ها خراب می‌شد، و بعد همه می‌فهمیدند که هر جا که می‌توانستند سرگردان شوند، مشکل روح دارند. سپس فرد ایده درخشانی داشت که گروه را از هم جدا کند تا به دنبال سرنخ‌هایی بگردد. درنهایت هم دو ترسو، شگی و اسکوبی را با هم می‌فرستاد. آنها برای هیولای جعلی تله گذاشته بودند.

سریال انیمیشن SpongeBob SquarePants باب اسفنجی شلوار مکعبی

معرفی بهترین سریال انیمیشن‌های جهان در سایت پوفیلمو

مهم نیست که چه گروه سنی دارید، باب اسفنجی را دوست دارید. چه چهار ساله باشید چه 40 ساله، ‌می‌توانید در این نمایش شادی را پیدا کنید. اغلب اوقات، باب اسفنجی در نبرد بر سر “در حال حاضر هیچ چیز خوبی برای تماشای تلویزیون وجود ندارد” پیروز ‌می‌شود.

این نمایش قرار نیست زیر میکروسکوپ برگزار شود، زیرا هیچ چیزی وجود ندارد که واقعاً با منطق یا علم واقعی آبزیان ارتباط برقرار کند. اما مطمئناً دیدن آن سرگرم کننده است. تنها کاری که باب اسفنجی می‌خواهد انجام دهد این است که چتر دریایی را در تور ماهیگیری خود بگیرد و به عنوان سرآشپز برگر در The Krusty Krab کار کند و کربی پتی بسازد. او زمان خود را به طور مساوی بین عصبانی کردن ناخواسته همسایه‌اش و همکارش، اسکویدوارد و حملات پانیک غول‌پیکر در زندگی روزمره تقسیم می‌کند.

سریال انیمیشن سیمپسون‌ها

انیمیشن سیمپسون‌ها که در حال حاضر بیستمین فصل خود را پخش ‌می‌کند، نماد فرهنگ پاپ واقعی است. سیمپسون‌ها نه تنها طولانی ترین برنامه انیمیشن آمریکایی است، بلکه طولانی ترین کمدی آمریکایی نیز هست. در حال حاضر با Gunsmoke، طولانی ترین سریال پرمخاطب آمریکایی برابر است. با این حال، این رکوردها به تنهایی جایگاه برتر لیست ما را به دست نمی‌آورند. سیمپسون‌ها یک انیمیشن فوق‌العاده خنده‌دار است که شخصیت‌ها و موقعیت‌های سرگرم‌کننده‌تری نسبت به اکثریت قریب به اتفاق سایر سریال‌های کمدی آمریکایی دارد.

خانواده ناکارآمد سیمپسون تقلید تند سبک زندگی طبقه متوسط ​​آمریکایی بوده است. بسیاری از طرفداران، هشت فصل اول را به‌عنوان بهترین سریال‌ها می‌دانند، که شامل فیلم‌های کلاسیکی مانند «کرپ خشم»، «یک ماهی، دو ماهی، ماهی بادشکن، ماهی آبی» و «مارج در برابر مونوریل» است. منتقدان احتمال داده‌اند حتی با کاهش کیفیت نسبت به فصل‌های اولیه، سیمپسون‌ها همچنان یک سریال سرگرم‌کننده و مرتبط باقی می‌ماند و پس از دو دهه هم برای طرفداران اصلی و هم برای نسل جدید بینندگان قابل دسترسی است.

شما می‌توانید ادامه این مطلب را در سایت پوفیلمو مطالعه کنید.

پوفیلمو یک سایت سینمایی است که به نقد و بررسی فیلم، سریال، انیمیشن و... می‌پردازد. این سایت سینمایی به معرفی و بررسی فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای متفاوت از جمله ترسناک، رازآلود، کمدی، عاشقانه و ... می‌پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی