تفاهم نامه تقویت زیست بوم البرز منعقد شد


تفاهم نامه تقویت زیست بوم البرز منعقد شد

کرج - ایرنا - دانشگاه آزاد اسلامی کرج و پارک علم و فناوری استان البرز با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی ، پژوهشی برای تقویت زیست بوم این استان تفاهم نامه منعقد کردند.

رییس پارک علم و فناوری البرز روز چهارشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل پارک علم و فناوری البرز صورت گرفت؛ طرفین بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر در زمینه تحقق زیست بوم، نوآوری و کارآفرینی استان البرز تاکید کردند.

«مهدی عباسی» افزود: دراین تفاهم نامه ایجاد بستری مناسب برای تحقق اقتصاد دانش بنیان به عنوان زیرساخت اصلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان داشت: همچنین در اجرای سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری، جهت دهی سرمایه های اجتماعی به سوی کسب و کار های دانش بنیان، گسترش زیرساخت های توسعه فناوری، حمایت از فعالیت های دانش بنیان، توسعه ساختارها و زیر بناهای لازم برای رشد فعالیت های دانش محور در راستای هم افزایی و همکاری-های مشترک این تفاهم نامه معتقد شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان البرز یادآورشد: در تفاهم نامه تقویت زیست بوم دانشگاه آزاد اسلامی کرج و این پارک همکاری مشترک در راستای تبادل اطلاعات و امکانات استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، فناوری، اجرایی و قانونی طرفین تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است.

عباسی ادامه داد: همچنین براساس تفاهم نامه مذکور حمایت از شرکت های دانش بنیان فناوران و صاحبان ایده در استان البرز مورد توجهن قرار گرفته است.
تفاهم نامه تقویت زیست بوم البرز بین دانشگاه آزاد اسلامی کرج و پارک علم و فناوری استان البرز از تاریخ امضا و ثبت در دبیرخانه به مدت ۲ سال دارای اعتبار است که با توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

پارک علم و فناوری البرز در کنار ۴۸ پارک علم و فناوری دیگر در کشور رسالت و ماموریت خود را در زمینه ارتباط سازنده صنعت و دانشگاه انجام می دهد و در این زمینه ۸۷ شرکت دانش بنیان و فناور در پارک و مرکز رشد مستقر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...