مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می‌شود


مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می‌شود

ایران اکونومیست-سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از نهم تا چهاردهم اسفند سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به صورت مجازی برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، درباره محل برگزاری این دور از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از نهم تا چهاردهم اسفندماه به‌صورت مجازی در سالن حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران برگزار خواهد شد. همچنین داوران از کشورهای مختلف در تهران حضور پیدا خواهند کرد.

به گفته حمید مجیدی مهر، داوران در بخش خواهران روز سیزدهم اسفندماه به قضاوت شرکت کنندگان می‌پردازند.

در بخش برادران نیز کار ضبط آثار با مشارکت نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران، سفارتخانه‌ها، رایزنی‌های فرهنگی، جامعه‌المصطفی و موسسات قرآنی و اسلامی بزرگ در کشور‌های مختلف دنیا انجام شده است که پس از دریافت فایل‌ها و تدوین، داوران در روز‌های دهم تا سیزدهم اسفندماه به قضاوت خواهند پرداخت.

قرار است از دوره بعدی مسابقات قرآن کریم، فراخوان ایده‌ها در بخش‌های مختلف از جمله طراحی پوستر، طراحی تیزر، طراحی دکور و ... نیز داشته باشد و به بهترین ایده‌ها جوایزی اهدا گردد.

رئیس ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم همچنین گفت: تلاش می کنیم تا ۱۰ شبکه خارجی به‌صورت زنده سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را پوشش دهند؛ لذا امسال از مجری عربی استفاده خواهیم کرد. هر محتوایی که در حوزه‌هایی مثل تیزر، پوستر و ... تولید شود، حتماً سه زبانه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر