جزئیات جلسه یوسف نوری با معلمان/ از تامین مسکن تا کمک هزینه درمان


جزئیات جلسه یوسف نوری با معلمان/ از تامین مسکن تا کمک هزینه درمان

سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره جزئیات جلسه روزگذشته وزیر آموزش و پرورش با فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌اله الماسی، سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش در شرح جلسه مردمی وزیر با فرهنگیان، مطالبه آن‌ها و توضیح وزیر نسبت به درخواست‌های آنان گفت: سه نفر از کسانی که در دیدار مردمی مراجعه کرده بودند، معلمان اعزام به خارج بودند که یک سری مطالبات داشتند.

الماسی گفت: یکی از مطالبات این گروه از معلمان، مربوط به فوق العاده مسکن و دیگری مربوط به موضوع نرخ ارز بود و این سه نفر مطالباتی از سال‌های ۹۳، ۹۴ و ۹۵ داشتند که یکی از آن‌ها رأی دیوان را هم داشت. آقای وزیر دستور دادند که هر طور رأی دیوان بوده اقدام شود. از همکاران بخش بودجه نیز در این جلسه حضور داشتند و در بودجه سال آینده پیش بینی شده که مطالبات آن‌ها نیز پرداخت شود.

وی درباره گروه بعدی که در دیدار مردمی حضور داشتند، گفت: در این جلسه تعدادی از دانش آموزان حادثه‌دیده درودزن نیز حضور داشتند که در حادثه آتش سوزی آسیب جدی دیده بودند.

سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر در همان جا و در حضور خودشان پیگیری‌هایی درباره ادامه درمان دانش آموزان سابق آموزش و پرورش کردند و تعدادی دستور برای ادامه کمک به آن‌ها از جنبه‌های مختلف داد و در مجموع سه تقاضا داشتند و وزیر برای همه دستور پیگیری داد.

الماسی در ادامه اظهار داشت: یک مورد مراجعه هم داشتیم که یک خانم بود و یک سری ایده داشت که ایده‌های کلی بود، ولی معلم نبود و فعال تعلیم و تربیتی بود. آقای وزیر هم صحبت‌های وی را شنید و گفت طرح مکتوب خود را بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این جلسات وزیر ادامه دارد؟ گفت: بله، زیرا از این تقاضا‌ها زیاد داریم. نامه‌هایی که به دفتر وزیر می‌آید آن‌هایی که مستقیم از دست خودمان برمی‌آید پیگیری می‌کنیم و به بخش‌های مختلف وزارتخانه می‌رود و جواب می‌گیرند و آن‌هایی که لازم است وزیر نظر دهد و از نزدیک ببیند می‌گوییم همکاران بیایند.

سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: عموما این ملاقات‌ها برای فرهنگیان است و برای غیرفرهنگیان نداریم مگر این که مورد خاصی باشد مثل خانمی که گفته بود ایده و طرح دارد و می‌خواهد با وزیر صحبت کند یا مواردی که فرهنگیان اصرار دارند که خود وزیر را ببینند و در نوبت قرار می‌گیرند. ما دعوت می‌کنیم که بیایند و وقت تعیین می‌کنیم با وزیر درخواست‌شان را مطرح کنند.


منبع: ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در