ولوو S60 Black Edition معرفی شد +عکس


ولوو S60 Black Edition معرفی شد +عکس

قرار است 450 نسخه از این خودرو سال 2022 برای بازار ایالات متحده ساخته شود.

به گزارش مشرق، همانطور که از نام آن پیداست، S۶۰ Black Edition از تزئینات مشکی زیادی در قسمت بیرونی خودرو استفاده می‌کند که از قسمت جلوپنجره و نشان ولوو در وسط شروع می‌شود. با حرکت به سمت کناری خودرو، تزئینات مشکی پنجره و آینه‌های جانبی را خواهید دید، اما به روز رسانی اصلی در چرخ‌ها ارائه می‌شود.

نسخه سیاه دارای مجموعه چرخ های ۱۹ اینچی با روکش مشکی براق است و تریم مشکی بیشتری در پشت با حروف Volvo وجود دارد. حتی نوک اگزوز نیز برای این مدل خاص سیاه شده است.

ولوو S60 Black Edition معرفی شد +عکس

ولوو هیچ به روز رسانی خاصی برای داخل خودرو ذکر نکرده است، اما نسخه سیاه S۶۰ تنها در دو رنگ بیرونی ارائه می‌شود. Black Edition صرفاً یک بسته ظاهری است، بنابراین تمام مکانیک‌های S۶۰ در زیر کاپوت یکسان باقی می‌مانند، این خودرو دارای یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری تقویت‌شده است که با مقداری قدرت الکتریکی کار می‌کند و تا ۴۱۵ اسب بخار قدرت تولید می کند.

ولوو S60 Black Edition معرفی شد +عکس

اریک بیک، رئیس طراحی ولوو در ایالات متحده آمریکا می گوید طراحی S۶۰ Black Edition واکنش پرشور شرکت را برمی انگیزد. ما بسیار مفتخریم که نسخه سیاه در ایالات متحده طراحی شده است و توسط تیم ایالات متحده ما در کارولینای جنوبی ساخته خواهد شد.

ولوو S60 Black Edition معرفی شد +عکس

بر اساس این نقل قول، احتمالاً می‌توانید حدس بزنید S۶۰ Black Edition انحصاری در بازار ایالات متحده خواهد بود. این یک دستگاه تولید محدود نیز خواهد بود، و ولوو متعهد شده است که برای مدل سال ۲۰۲۲ کمتر از ۴۵۰ نسخه بسازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟