حال و روز گلادیاتور مساعد نیست؛/ توفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی


حال و روز گلادیاتور مساعد نیست؛/ توفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی

حال و روز فرانچسکو توتی را می‌شود از تصاویر عصبانی‌اش در یک فوتبال دوستانه متوجه شد؛ شایعات در مورد زندگی شخصی او سر به فلک کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، زندگی خصوصی فرانچسکو توتی در کانون توجه شایعات قرار گرفته و اخباری در مورد ازدواج 20 ساله او و جدایی از ایلاری بلازی منتشر شده است. نوئمی بوچی کیست؟ این سوال در مورد مشعوقه جدید کاپیتان سابق رم تکرار می شود. این در حالی است که او عادت فوتبال بازی کردن را از دست نداده و البته همچنان با جنجال بیگانه نیست.

اگر فرانچسکو توتی باشید غیرممکن است حتی اگر چند سال کفش های‌تان را آویزان کرده باشید کسی شما را فراموش کند. کاپیتان سابق جالوروسی اکنون در مرکز شایعات زندگی خصوصی خود و شایعات جدایی از ایلاری بلاسی است. هنوز مدارک رسمی منتشر و مراحل قانونی طلاق انجام نشده، اما توتی و ایلاری در خانه جدا از هم زندگی کرده و منزل فعلی به اندازه‌ای بزرگ است که نیازی به روبرو شدن آنها نباشد.

از خیانت تا جدایی

حقیقت این است که آنها دیگر به هم تعلق ندارند. ارتباط با یک همکار در تلویزیون از سوی فرانچسکو؛ عشق جدیدی که اکسیر جوانی است. یک بی احتیاطی بزرگ- نوئمی بوچی 34 ساله، فارغ التحصیل رشته اقتصاد، همسر سابق یک کارآفرین و مدیر تیم فوتبال لاتزیو، با موهای بلوند و با چهره ای که تا حدودی شبیه به همسر فعلی توتی و مادر دو فرزند اوست.

حال و روز گلادیاتور مساعد نیست؛/ توفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی

حضور این زن در گذشته در کنار توتی مورد توجه قرار گرفته بود: در استادیوم، به مناسبت مسابقه مهم رم-جنوا و همچنین هنگام صرف شام در رستورانی در پایتخت و البته در یک مهمانی در باشگاه رم. حالا که شایعات رابطه نوئمی با فرانچسکو علنی شده، کنجکاوی بیمارگونه ای برای اذهان عمومی وجود دارد؛ دانستن همه چیز در مورد عشق جدید قهرمان سابق جهان. شباهت بین نوئمی و ایلاری اولین سرنخ را به شما می دهد و حالا همه در انتظار علنی شدن رابطه هستند.

عصبی بودن توتی در بازی فوتبال هشت نفره مقابل رم

اما همچنان فوتبال خون را در رگ های توتی به جوش می آورد و آدرنالین ترشح می کند. فرانچسکو در جریان یک فوتبال دوستانه خشم خود را ازاتفاقات اخیر نشان داد.

حال و روز گلادیاتور مساعد نیست؛/ توفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی
حال و روز گلادیاتور مساعد نیست؛/ توفان یک رابطه در زندگی فرانچسکو توتی

در فوتبال هشت نفره تیم توتی مقابل رم، جالوروسی ها با نتیجه 5-3 پیروز شدند، اما برای دقایقی این دیدار به خشونت کشیده شد. یک ضربه ایستگاهی برای تیم توتی اعلام شد و در شرایطی که بازیکنان حریف حواس شان نبوده و در حال استراحت بودند، فرانچسکو بازی را شروع کرده و ایستگاهی را تبدیل به گل کرد. اعتراض بازیکنان حریف منجر شد بازی به خشونت کشیده شود. در نهایت چند دقیقه طول می کشد تا داور گل را تایید کرده و بازی از سر گرفته شود. اما در نهایت در همین فوتبال دوستانه نیز یک چیز مشخص بود؛ حال و روز فرانچسکو مساعد نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!