واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند


واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در اولین گفت و گوی خود از زمان حضورشان در تیم پرسپولیس با سایت این باشگاه، توضیحات جالبی ارائه کردند. نوشته واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند...

واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند

منوچهر صفروف : وقتی از پرسپولیس به ما پیشنهاد شد ، می‌دانستیم این تیم در آسیا معروف ترین و بزرگ ترین تیم است ؛ وحدت هنانوف : وقتی از پرسپولیس به ما پیشنهاد شد، باور کردیم که هواداران و مربیان پرسپولیس ما را باور کردند که دعوت‌مان کردند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 13:19

واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند
واکنش دو ستاره خارجی مطرح به پیشنهاد پرسپولیس + سند

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در اولین گفت و گوی خود از زمان حضورشان در تیم پرسپولیس با سایت این باشگاه، توضیحات جالبی ارائه کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در اولین گفت و گوی خود از زمان حضورشان در تیم پرسپولیس با سایت این باشگاه، توضیحات جالبی ارائه کردند که یکی از این سوالات درباره واکنش این دو بازیکن به پیشهاد پرسپولیس است.

بازیکنان جوان و آینده داری هستید. وقتی از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کردید با توجه به شناخت قبلی‌تان از این تیم، حس می‌کردید بازی در پرسپولیس چه حسی دارد؟

منوچهر صفروف:

وقتی از پرسپولیس به ما پیشنهاد شد، می‌دانستیم این تیم در آسیا معروف ترین است اما در اروپا هم خیلی ها پرسپولیس را می‌شناسند و خیلی هم معروف است. حمایت هواداران از تیم پرقدرت است‌. خوشحالیم که ما را به پرسپولیس دعوت کردند و به عنوان بازیکن جوان نتوانستیم این پیشنهاد را رد کنیم زیرا پرسپولیس تیمی بزرگ و در آسیا معروف است‌. واقعا به بزرگ ترین تیم ایران آمدیم.

وحدت هنانوف:

وقتی از پرسپولیس به ما پیشنهاد شد، باور کردیم که هواداران و مربیان پرسپولیس ما را باور کردند که دعوت‌مان کردند. به خواست خدا سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و ان‌شاءالله ششمین قهرمانی را به دست آوریم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)