عضویت هزاران نفر در اپلیکیشن دونالد ترامپ


عضویت هزاران نفر در اپلیکیشن دونالد ترامپ

اپلیکیشن دونالد ترامپ موسوم به Truth Social کمتر از دو روز است که در فروشگاه اپ استور منتشر شده؛ با این حال چهره‌های سرشناس بسیاری از عضویت در این اپلیکیشن خبر داده‌اند. عضویت هزاران نفر در اپلیکیشن دونالد ترامپ دیروز بود که خبر عرضه اپلیکیشن Truth Social روی اپ استور سراسر فضای مجازی پر کرد. […]

عضویت هزاران نفر در اپلیکیشن دونالد ترامپ

دیروز بود که خبر عرضه اپلیکیشن Truth Social روی اپ استور سراسر فضای مجازی پر کرد. ظاهرا در همین مدت زمان کم، هزاران نفر به این شبکه اجتماعی ملحق شده‌اند؛ از جمله شخص دونالد ترامپ که به نوعی بنیان‌گذار این برنامه است.

ترامپ که به دلیل اظهار نظرهای جنجالی در توییتر و فیسبوک از فعالیت بیشتر منع شده، چند ماهی در تلاش بود تا اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کند. «تروث سوشال» که توسط گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) توسعه یافته، هنوز به طور صد درصد آماده استفاده نیست و افراد هنگام نصب و ورود به برنامه با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. با این حال برخی چهره‌های مشهور سیاسی ورود زودهنگام خود به اپلیکیشن را اعلام کرده‌اند.

مدیسون کاتورن، نماینده جمهوری‌خواه کنگره کارولینای شمالی، کری لیک، نامزد انتخاباتی آریزونا، وندی راجرز، سناتور راست افراطی آریزونا و مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا از جمله افرادی هستند که حساب خود در تروث سوشال را در شبکه‌های دیگر به اشتراک گذاشته‌اند.

دوین نونز، مدیرعامل TMTG و نماینده سابق حزب جمهوری‌خواه، از رفع مشکلات برنامه تا ماه مارس خبر داده است. باید دید تا آن هنگام چند کاربر دیگر به اپلیکیشن دونالد ترامپ اضافه می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی