عکس جنجالی و جدید کیم کارداشیان راجع به خواهرانش!


عکس جنجالی و جدید کیم کارداشیان راجع به خواهرانش!

کیم کارداشیان عکسی از خواهرانش منتشر کرده و نوشته: خواهرانی که قلب شان به هم متصل است.

کیم کارداشیان عکسی از خواهرانش منتشر کرده و نوشته: خواهران چه در کنار هم و چه مایل ها دور از هم همیشه در قلب شان به هم متصل هستند.

عکس جنجالی و جدید کیم کارداشیان راجع به خواهرانش!

کندال جنر صاحبت یک کمپانی تولید لباس با مشارکت خواهرش، کایلی، بوده و قراردادهای تبلیغاتی بسیار قابل توجهی با برندهای معروف مانند آدیداس، کالوین کلین و مانگو دارد و چهره اصلی کمپانی هایی مانند Estée Lauder و La Perla است. او همچنین بیشترین دستمزد را در میان دیگر مدل ها در سطح جهان دریافت می کند و به ادعای مجله فوربس، تنها در سال ۲۰۱۸، نزدیک به ۲۲٫۵ میلیون دلار در این زمینه درآمد داشته است.

همانطور که فصل اخیر سریالی ریالیتی شو «همراه با کارداشیان ها» نشان می دهد، کورتنی کارداشیان علاقه بسیار کمتری نسبت به خواهران دیگرش در زمینه فعالیت های اقتصادی دارد. منبع اصلی درآمد او همین سریال است که سالانه مبلغی در حدود ۴٫۳ میلیون دلار را به جیب او سرازیر می کند. البته این مبلغ پس از امضای قراردادی به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار بین این خانواده و یک کمپانی دنیای سرگرمی که ساخت سریال را بر عهده دارد افزایش یافته است. درآمدهای جانبی بزرگ ترین خواهر خانواده کارداشیان-جنر از قراردادهای مختلف با برندها و تبلیغاتش برای محصولات آرایشی بهداشتی مانند Manuka Doctor بدست می آید.

عکس جنجالی و جدید کیم کارداشیان راجع به خواهرانش!

در طی سال های اخیر درآمدهای کلویی کارداشیان به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است. در سال ۲۰۱۳، فوربس برآورد کرد که وی سالیانه حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد دارد که این مبلغ در سال ۲۰۱۶ به ۱۵ میلیون دلار برای هر سال رسید. در طی آن سال ها، کلویی با بهره بردن از کاهش وزن خود و نوشتن کتاب پرفروش «Strong Looks Better Naked» توانست درآمد قابل توجهی به دست آورد. او همچنین در سال ۲۰۱۶، کمپانی تولید لباس «Good American» را تاسیس کرد که در اولین روز فعالیت خود یک میلیون دلار سود کسب کرد و به سرعت به بزرگترین کمپانی تولید کننده لباس های جین در جهان تبدیل شد. در سال ۲۰۱۸، ثروت او ۴۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. کلویی اکنون در حال ساخت یک سریال تلویزیونی جنایی است، به عنوان مجری و تهیه کننده اجرایی یک برنامه تلویزیونی به نام «Revenge Body» است و از قراردادهای تبلیغاتی متنوعی که دارد لذت می برد. کمپانی آمازون اخیراً اسپانسرینگ حمام بچه تازه متولد شده او را بر عهده گرفته است.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۸ و برای اولین بار در رتبه چهارم فهرست فوربس از ثروتمندترین زنان خود ساخته ایالات متحده قرار گرفت که ثروت او را ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده بود. او که مشهورترین عضو خانواده کارداشیان-جنر است ثروتش را مرهون نام خود و شهرتش در دنیای ریالیتی شوهاست. در سال های اخیر، کیم کارداشیان یک بازی موبایلی موفق با نام Kim Kardashian: Hollywood، یک اپلیکیشن ایموجی به نام Kimoji، یک کمپانی محصولات آرایشی بهداشتی به نام KKW Beauty و یک خط تولید عطر به نام KKW Fragrance راه اندازی کرده که درآمد قابل توجهی را نصیب او کرده اند.

کوچکترین عضو خانواده کارداشیان-جنر با اختلافی فاحش، ثروتمندترین عضو خانواده نیز هست. عکس او در آگوست ۲۰۱۸ روی جلد چهارمین گزارش سالانه مجله فوربس در مورد ثروتمندترین زنان خودساخته ایالات متحده قرار گرفت. فوربس برآورد کرده بود که این جوان ۲۰ ساله (اکنون ۲۱ ساله) در کمترین حالت ممکن حدود ۹۰۰ میلیون دلار ثروت دارد. در مارس ۲۰۱۹، مجله فوربس تایید کرد که کایلی جنر به جوان ترین میلیاردر جهان و جوان ترین میلیاردر خود ساخته تاریخ در سن تنها ۲۱ سالگی تبدیل شده است.

عکس جنجالی و جدید کیم کارداشیان راجع به خواهرانش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان