عرضه آی‌فون تاشو اپل تا سال 2025 به تعویق افتاد!


عرضه آی‌فون تاشو اپل تا سال 2025 به تعویق افتاد!

بسیاری از تولیدکنندگان برتر اسمارت‌فون در جهان اکنون حداقل یک گوشی تاشو (https://itresan.com/tag/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88/) را به بازار عرضه کرده‌اند. این در حالیست که شرکت‌هایی نظیر سامسونگ (https://itresan.com/tag/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF) تاکنون 3 نسل از این دستگاه‌ها را روانه بازار کرده‌اند. از سوی...

بسیاری از تولیدکنندگان برتر اسمارت‌فون در جهان اکنون حداقل یک گوشی تاشو را به بازار عرضه کرده‌اند. این در حالیست که شرکت‌هایی نظیر سامسونگ تاکنون 3 نسل از این دستگاه‌ها را روانه بازار کرده‌اند. از سوی دیگر شرکت اپل هنوز گوشی آی‌فون تاشو خود را عرضه نکرده است؛ اما برخی گزارشات به عرضه قریب‌الوقوع چنین دستگاهی اشاره دارند. با این‌حال یک گزارش جدید نشان می‌دهد که عرضه آی‌فون تاشو با تاخیر مواجه شده است.

بر اساس گزارش جدید راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه Display Supply Chain Consultants (DSCC) عرضه آی‌فون تاشو اپل تا سال 2025 به تعویق افتاده است. به‌نظر می‌رسد که دلیل این تاخیر، بررسی تولید مک‌بوک‌های تاشو تمام‌صفحه توسط غول کوپرتینویی است.

در صورت عدم معرفی رسمی آی‌فون تاشو تا سال 2025 چنین تاخیری بسیار طولانی به‌نظر می‌رسد. پیش از این شایعه شده بود که اسمارت‌فون تاشو اپل به منظور رقابت با سایر مدل‌های موجود در بازار طی سال‌های 2023 یا 2024 عرضه خواهد شد. اما تاخیر در عرضه این گجت نشان می‌دهد که غول فناوری آمریکایی برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو عجله‌ای ندارد.

موضوع جالب‌توجه اینکه اکنون اپل روی تولید مک‌بوک‌های خود تمرکز نموده است. بر اساس شنیده‌ها این شرکت سرگرم بررسی امکان عرضه یک دستگاه نوت‌بوک تاشو تمام‌صفحه است. در همین راستا اکنون اپل مشغول مذاکره با تامین‌کنندگان نمایشگرهای تاشو حدودا 20 اینچی است. با این‌حال جدول زمانی مربوط به عرضه مک‌بوک تاشو احتمالا به پس از سال 2025 موکول شده و این محصول در سال 2026 یا 2027 روانه بازار خواهد شد. این دستگاه می‌تواند تعریف‌کننده دسته جدیدی از محصولات با 2 مورد کاربری متفاوت در وضعیت‌های تا شده و کاملا باز باشد.

عرضه آی‌فون تاشو اپل تا سال 2025 به تعویق افتاد!

در عین‌حال قرار است اپل چندین محصول جدید را در سال جاری به بازار عرضه نماید. سری آی‌فون 14، تراشه M2، مک‌بوک‌های مجهز به تراشه M2، آی‌مک پرو 27 اینچی با پردازنده M1 پرو یا M1 مکس و مدل جدید مک مینی از جمله محصولات جدید اپل طی سال 2022 به‌شمار می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...