معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی


معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

به گزارش راهبرد معاصر با آغاز ضبط فصل سوم «عصرجدید» از داوران این برنامه رونمایی شد و ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر به ارزیابی هنرنمایی شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهند پرداخت.

صامتی که در «جوکر» هم با احسان علیخانی همکاری داشته است بعد از دو فصل جایگزین رویا نونهالی می‌شود، همایونفر هم به جای آریا عظیمی نژاد بر صندلی داوری این برنامه می‌نشیند و امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.

مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته شده این جمع داوری است، اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می‌شود به چشم می‌خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره‌های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.

معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره‌های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می‌شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، ۲ فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می‌توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.

بنابر اعلام مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه، سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

«عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می‌شود که با حضور استعداد‌های ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی مقابل دوربین می‌رود.

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین ماه سال 1351 در تهران است و اصلتا لر اهل شهر ازنا است. او مدرک رشته تئاتر از دانشکده هنر دارد و بازیگری را از سال 1368 شروع کرده است.

علاقه به بازیگری
علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت و به گفته خودش از همان دوران کودکی هر کسی در مورد شغل آینده اش از او سوال می کرد و پاسخ او فقط بازیگری بود.

ژاله صامتی

ازدواج و همسرش
او متاهل است و بیش از 20 سال است که زندگی مشترک را شروع کرده است و دو دختر به نام یاس و نیاز دارد. او جشن ازدواجش را بسیار ساده برگزار کرد و حتی به آرایشگاه هم نرفت. همسرش ایرج سنجری است و دختر بزرگ او یاس است که متولد سال 1377 است.

ژاله صامتی

رابطه مادر و دختری
او در سن 26 سالگی صاحب فرزند دختر شد و تجربه بی نظیری برای او بود. او در مورد رابطه مادر و دختری و حس صمیمیتی که بین او و دخترش است گفت:

ژاله صامتی بیست و شش سال بیشتر نداشت که برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد و دخترش یاس به دنیا آمد.

حس ما فقط مادر و دختری نیست و بیشتر با هم دوست هستیم، وقتی یاس به دنیا آمد باورم نمیشد که مادر شده ام و تا صبح از خوشحالی تولد دخترم نخوابیدم و وقتی متوجه شدم برای بار دوم باردار هستم باز هم آرزو داشتم که دختر داشته باشم و خدا نیاز را به ما هدیه داد و نام نیاز را خواهرش یاس انتخاب کرد.

معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

شروع بازیگری
ژاله صامتی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای نخستین بار در سال 1368 در نمایش کاکا سیاه در تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

نخستین فیلمی که ژاله صامتی در آن ایفای نقش کرد فیلم دت در سال 1372 بود و باز خوبی که در این فیلم داشت باعث شد در پروژه های بعدی هم حضور پیدا کند و سال بعد در فیلم دشت ارغوانی به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد.

اولین تجربه حضور در تلویزیون، بازی در سریال یحیی و گلابتون در سال 1375 به کارگردانی اصغر آبگون بود..

ژاله صامتی

آثار ژاله صامتی
فیلم سینمایی ژاله صامتی

درخونگاه (۱۳۹۶)
در وجه حامل (۱۳۹۶)
ایستگاه اتمسفر (۱۳۹۵)
دراکولا (۱۳۹۴)
آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)
عصر یخبندان (۱۳۹۳)
ضد گلوله (۱۳۹۰)
نیش زنبور (۱۳۸۸)
رفیق بد (۱۳۸۷)
حیران (۱۳۸۶)
قاعده بازی (۱۳۸۵)
گیلانه (۱۳۸۳)
مربای شیرین (۱۳۸۰)
آخرین نبرد (۱۳۷۶)
بالاتر از خطر (۱۳۷۵)
خفاش (۱۳۷۵)
فرار مرگبار (۱۳۷۴)
سایه به سایه (۱۳۷۵)
دشت ارغوانی (۱۳۷۳)
دت یعنی دختر (۱۳۷۲)

بیوگرافی کارن همایونفر

کارن همایونفر متولد 1347 در تهران، موسیقدان است

فارغ التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد، عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران و برنده 3 سیمرغ جشنواره فجر است

بیوگرافی کارن همایونفر موسیقیدان و آهنگساز

کارن از 7 سالگی مشغول به یادگیری پیانو شد

او تئوری موسیقی را نزد فرمان بهبود فراگرفت و پس از پایان دبیرستان برای ادامه تحصیل به کشور انگلستان رفت و در مدرسه موسیقی بیلکنت مشغول شد

از انگلستان تا ترکیه

بعد از تحصیلات اولیه در انگلستان به ترکیه رفت و در کنسرواتوار موسیقی حاجد تپه آنکارا تحصیلات خود را تکمیل کرد و مدتی زیر نظر اساتید بنام ترکیه از جمله کمال آروغلو، انور طوفان و حیکمت شیمشک اصول هارمونی و فرم را بصورت خصوصی یاد گرفت

شروع فعالیت

کارن در سال 1373 وقتی 26 ساله بود با ساخت موسیقی فیلم اشک و لبخند فعالیت حرفه ای را در ایران آغاز نمود و یکسال بعد در سال 74 شروع به ساخت موسیقی سریال دو پنجره کرد

معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

اسمم ارمنی نیست

آقای همایونفرد در مورد نامش می گوید این نام برگرفته از شاهنامه فردوسی است و تلفط صحیح آن کارَن (karan) می باشد که بصورت رایج مردم karen می گویند

من ارمنی نیست و این شایعه بخاطر نامم منتشر شده است

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بوده، او پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان هم فعالیت های خود در زمینه هنر را شروع کرده اسـت. درسال 1370 او در تئاتری بازی میکرد کـه ثریا قاسمی کارگردان آن بود، امین حیایی با استعداد خود توجه خانم قاسمی را جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینمایی بود.

امین حیایی با سریال همسایه ها شناخته شد، او دراین سریال درکنار بزرگانی مثل: خانم گوهر خیراندیش و استاد علی نصیریان بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. نکته جالب این اسـت کـه کارگردان همسایه ها محمد حسین لطیفی بود، و هر گاه لطیفی و حیایی در پروژه ای همکاری می‌کنند، بر شهرت هردو اضافه می‌شود. مثل سریال ساخت ایران کـه در شهرت هردو تاثیر مثبت زیادی داشت.

حیایی درباره این عکس نوشته: حضور در جمع فرهیختگان، نویسندگان و منتقدین فارغ از هر نتیجه ای باعث فخر و مباهات اسـت؛ سپاس از مردم عزیز کـه عشق آنها بالاتر از هر هدیه و تندیسی ست، هم چنین از همه ی دوستان و صاحب نظران گرامی.

معرفی داوران فصل سوم عصر جدید + عکس و بیوگرافی

ازدواج و همسر امین حیایی
حیایی نخستین بار، با مونا بانکی پور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز پسری بنام دارا می‌باشد کـه متولد سال 1375 اسـت.به گزارش سایت پارس ناز حیایی و بانکی پور مدتی پس از تولد فرزندشان از هم جدا شدند. اگر بخواهیم مونا بانکی پور را بیشتر معرفی کنیم، میتوانیم ایفای نقش او در سریال خواب و بیدار را مثال بزنیم، او دراین سریال پر بیننده نقش همسر دانیال حکیمی را بازی می‌کرد.

خانم بانکی پور بعد ها بـه بیرون از کشور مهاجرت کرده و با توافق امین حیایی حضانت پسرشان را بر عهده گرفته اسـت. مونا بانکی پور در حال حاضر فعالیت هنری ندارد. حیایی و بانکی پور تا بحال در مورد علت اصلی طلاق شان صحبت نکرده اند و اخبار رسمی دراین موضوع وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !