رامین رضاییان امیدوار به حضور در تیم ملی


رامین رضاییان امیدوار به حضور در تیم ملی

رامین رضاییان ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تا بتواند راهی جام جهانی شود. نوشته رامین رضاییان امیدوار به حضور در تیم ملی...

رامین رضاییان امیدوار به حضور در تیم ملی

رامین رضاییان دوباره به تیم ملی برمی‌گردد؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 | 13:40
رامین رضاییان امیدوار به حضور در تیم ملی

رامین رضاییان ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است تا بتواند راهی جام جهانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان توانست پس از کش و قوس‌های فراوان، رضایت الدحیل را جلب کند و بعد از پنج سال به پرسپولیس برگردد و موفق شد عملکرد خوبی هم در دیدار هفته هجدهم لیگ مقابل آلومینیوم اراک از خود به ثبت برساند.

رضاییان در شرایطی به پرسپولیس پیوست که در یکی، دو سال گذشته با وجود عملکرد خوب باشگاهی، جایی در تیم ملی نداشته. حالا اما رضاییان امیدوار است تا پیش از جام جهانی، نظر اسکوچیچ را به خود جلب کرده و بار دیگر به تیم ملی دعوت شود. نکته مهم اینجاست که با وجود عدم دعوت به تیم ملی در ماه‌های گذشته اما رضاییان خیلی امیدوار است تا برای دومین مرتبه پیاپی حضور در جام جهانی را تجربه کند.

این درحالی است که دراگان اسکوچیچ، علاقه ویژه‌ای به سبک بازی صادق محرمی، مدافع راست کنونی تیم ملی دارد و از طرف دیگر صالح حردانی هم شرایط خوبی را در لیگ برتر ایران پشت سر می‌گذارد و انتخاب دوم اسکوچیچ برای پست مدافع راست است.

با این حال به نظر می‌رسد که رضاییان ۳۲ ساله، در فاصله چند ماه تا جام جهانی، کار سختی برای دعوت به تیم ملی ایران داشته باشد و برای بازگشت به قطر، البته اینبار برای جام جهانی، باید عملکرد درخشانی در پرسپولیس به نمایش بگذارد. هرچند بعید است که در شرایط عادی رضاییان جایی در تفکرات فنی اسکوچیچ داشته باشد اما برای حضور در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قطر هم ناامید نیست.

این در حالی است که تا پیش از این عنوان می‌شد عدم دعوت از رامین رضاییان به تیم ملی فنی نیست و پای مسائل دیگری در میان است اما گویا این بازیکن مشکلی برای حضور در تیم ملی نخواهد داشت؛ البته در صورت تائید سرمربی تیم ملی!

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی