پاراتیر و کمان قهرمانی جهان| نوری به رده‌بندی رسید/ حذف 4 کماندار ایران در امارات


پاراتیر و کمان قهرمانی جهان| نوری به رده‌بندی رسید/ حذف 4 کماندار ایران در امارات

در ادامه رقابتهای پاراتیر و کمان قهرمانی جهان هادی نوری به رده‌بندی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات درحالی پیگیری شد که کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج کمانداران در مسابقات کامپوند به شرح زیر است:

رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه 143 بر 137 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده آمریکا رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۶ شکست خورد و حذف شد.

هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نماینده فرانسه رفت و با نتیجه 144 بر 142 به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف علی‌سینا منشازاده از کشورمان رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۲ مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. نوری در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۹ مقابل کمانداری از آمریکا شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. نوری روز جمعه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

علی سینا منشازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه 147 بر 138 به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف هادی نوری رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ شکست خورد و حذف شد.

مریم یاورپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه 143 بر 140 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۷ شکست خورد و حذف شد.

فرزانه عسگری پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه 143 بر 136 شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان