نیمی از مردم قصد دارند از فردا رژیم بگیرند


یک مطالعه جدید نشان می‌ دهد که نیمی از افراد همیشه می‌ گویند فردا رژیم...

نیمی از مردم قصد دارند از فردا رژیم بگیرند

یک مطالعه جدید نشان می‌ دهد که نیمی از افراد همیشه می‌ گویند فردا رژیم غذایی جدیدی را شروع خواهد کرد، اما هرگز این کار را نمی ‌کنند.

به گزارش سیناپرس، افرادی که تحت یک رژیم غذایی سالم قرار می گیرند مهترین دلایلشان مدیریت وزن، نگرانی های سلامتی و تغییر سبک زندگی است. افراد زیادی وجود دارند که همیشه در فکر یک رژیم خوب برای کاهش وزن هستند.

آنها تصمیم می گیرند از فردا رژیم خود را آغاز کنند اما مشخص نیست چرا این فردا هرگز نمی رسد. به گزارش سیناپرس، یک نظرسنجی OnePoll از دو هزار بزرگسال نشان می دهد که ۵۷ درصد شروع رژیم جدید را به تأخیر می اندازند و یکی از دلایل ممکن است گزینه های رژیم غذایی فراوان موجود باشد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد از بین کسانی که تجربه استفاده از رژیم غذایی را دارند (۷۲ درصد)، ۷۶ درصد معتقدند رژیم غذایی زیاد و متنوعی وجود دارد و همین مساله کار آنها را سخت کرده است. به گزارش سیناپرس، پاسخ دهندگان به طور متوسط تا کنون ۹ رژیم غذایی مختلف را امتحان کرده اند که ممکن است برخی از این به طور کامل استفاده شده و به نتیجه برسد.

در ضمن این نظرسنجی نشان می‌ دهد ۷۳ درصد معتقدند که در حال حاضر رژیم غذایی مناسبی برای خود دارند و این رژیم غذایی برای رفاه کلی عاطفی آنها مفید است.به گزارش سیناپرس، وقتی از آنها پرسیده شد که چرا رژیم فعلی خود را شروع کردند، مهمترین دلیل پاسخ دهندگان مدیریت وزن (۵۱ درصد) بود.

به گزارش سیناپرس،نگرانی های سلامتی (۵۰ درصد)، تمایل به بهبود خلق و خوی خود (۴۲ درصد)، تمایل به تغییر سبک زندگی (۳۷ درصد) و نیاز به انرژی بیشتر (۳۶ درصد) از دیگر دلایل مهم این افراد به حساب می آید. از برنامه غذایی فعلی شرکت کنندگان سوال شد و ۳۳ درصد آنها پاسخ دادند که هیچ رژیم خاصی را دنبال نمی کنند. ۲۴ درصد گیاهخوار بوده و ۱۵ درصد از یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه پیروی می کردند.

به گزارش سیناپرس، از ۱۵۰۱ نفر شرکت کننده که رژیم غذایی مبتنی بر گیاه را تجربه کرده یا تصمیم به تجربه آن داشته اند، دلایل خود را نگرانی های سلامتی (۴۵ درصد) و به دنبال آن بهبود خلق و خو و مدیریت وزن خود (۴۱ درصد) عنوان کردند.

از بین کسانی که رژیم غذایی گیاهی ندارند، ۴۶ درصد می گویند که آماده امتحان کردن این نوع رژیم غذایی هستند، اما نمی دانند از کجا شروع کنند. به گزارش سیناپرس،مهمترین دلیلی که این افراد رژیم غذایی گیاهی را تاکنون انتخاب نکرده اند، میل و اشتیاق به خوردن غذاهایی است که در این رژیم غذایی وجود ندارد (۴۲ درصد).

به اعتقاد گروهی از گیاهخوران، رژیم غذایی مبتنی بر گیاه ،راهی عالی برای تأثیر مثبت بر محیط زیست و کمک به کاهش هزینه های غذا است. برای پوشش دادن هرگونه شکاف بالقوه مواد مغذی، مکمل ‌ها می ‌توانند افزودنی هوشمندانه باشند تا اطمینان حاصل شود که هر رژیم غذایی شامل تمام ویتامین‌ ها و مواد معدنی ضروری است.

مترجم:رضوان خندان
منبع: studyfinds

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* نیمی از مردم قصد دارند از فردا رژیم بگیرند[کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق