اختصاص 7000میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در سفرهای استانی هئیت دولت


اختصاص 7000میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در سفرهای استانی هئیت دولت

در مراسمی ، حامد سلیمانی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام معارفه شد.

«امیر میمنت‌آبادی» ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام، با بیان اینکه از محل سفر ریاست جمهوری ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای ۱۰ استان کشور در سال ۱۴۰۱ اختصاص یافته است، اظهار کرد: این در حالی است که امسال ۱۵۰ میلیارد تومان کل اعتبار برای تجهیزات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بوده است.

وی با بیان اینکه رییس‌ جمهور در سفرهای خود توجه خاصی به تجهیز مراکز آموزش و فنی حرفه ای داشته و مرکز فنی و حرفه ای ایلام به عنوان یکی از این مراکز در حال تجهیز است، گفت: توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش های مهارتی وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است و وجود فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار نشان دهنده عدم توجه به آموزش‌های مهارتی است باید بیشتر به سمت توسعه این آموزش‌ها پیش برویم.

معاون سازمان امورش فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: این سازمان زیرساخت‌های مناسبی در بخش آموزش‌های مهارتی غیررسمی در اختیار دارد که ادارات دیگر می‌توانند از این زیرساخت‌ها استفاده کنند و اگر افراد آموزش و مهارت‌های لازم را نبینند، به رغم داشتن مدرک تحصیلی شاهد کاهش بهره وری استعدادهای جوان و نیروی کار خواهیم بود.

میمنت‌آبادی گفت: قانون اختصاصی کردن درآمدهای فنی و حرفه ای به تصویب رسیده و ابلاغ شده و برای اولین بار، درآمدهای آن، قانونمند و در قانون دائمی و کل آن به زمان برمی گردد که در انگیزه کارکنان نقش زیادی دارد.

در پایان این مراسم از زحمات علی رشیدی که از اردیبهشت ۱۳۹۹ مدیرکل فنی و حرفه ای استان را بر عهده داشت تجلیل و حامد سلیمانی به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام معارفه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی