استاندار یزد: مشکلات بازپرداخت تسهیلات ارزی واحدهای تولیدی پیگیری می‌شود


استاندار یزد: مشکلات بازپرداخت تسهیلات ارزی واحدهای تولیدی پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه بازپرداخت تسهیلات ارزی جزو برنامه‌های مهمی است که پیگیری و اقدام می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد، با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های مطرح در خصوص بازپرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی افزود: طرح موضوعات مطرح شده در نشست از طریق دیدار با مسئولین کشوری در دستور کار خود قرار میدهیم.

وی ادامه داد: درصدد خواهیم بود در راستای افزایش تاثیرگذاری جلسات از ظرفیت حضور وزرا و معاونین وزرا در نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان استفاده کنیم.

استاندار یزد، صنعت گردشگری را یکی از بخش‌های آسیب‌دیده از کرونا دانست و گفت: در این مدت با قرمز شدن وضعیت کرونا و محدودیت های اعمالی شاهد حضور حداقلی مسافران در استان بودیم از طرفی شیوع کرونا باعث جداشدن بخشی از کادر متخصص فعال از بدنه گردشگری شد.

فاطمی به لزوم حمایت دولت و مجلس از صنعت گردشگری پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به رویکردهای کشور به مدیریت هوشمند کرونا و رفع هوشمند محدودیت‌ها، انتظار می‌رود سیاست‌های مجلس و دولت بر حمایت از این صنعت جهت بازسازی آسیب‌های وارده، باشد.

وی نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده در نشست پیرامون بازپرداخت تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی و کاهش تعرفه‌های شرکت‌های خدمت‌رسان حوزه گردشگری قول مساعد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج