هشت کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز جنوب غرب خوزستان کشف شد


هشت کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز جنوب غرب خوزستان کشف شد

آبادان - ایرنا - فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر از کشف هشت کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در مرز جنوب غرب خوزستان خبر داد.

سردار یدالله کشاورز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرزبانان گردان دوم تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی آبادان مطلع شدند.

وی افزود: نیروهای گردان دوم عمار تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیر تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

سردار کشاورز تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را از عراق به داخل کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان ناکام ماندند.

وی بیان داشت: مرزبانان ضمن کشف مقدار هشت کیلو گرم ماده مخدر شیشه یک فروند قایق و هزار و ۵۰۰ دلار از قاچاقچیان کشف کردند.
فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: مرزهای جنوب غرب خوزستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی در امنیت کامل است، اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است.

وی گفت: با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا