قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 لحظه آخر


قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 لحظه آخر

تعطیلات نوروزی از دیرباز برای ایرانیان به معنای سفر و گشت و گذار است. نوروز 1401 می تواند بهترین فرصت برای رفتن به یک سفر خارجی پر خاطره باشد. ارمنستان از کشورهای زیبا و فوق العاده هم مرز با ایران است که دارای نوروزی با صفا و هیجان انگیز می باشد. اگر مسافرت نوروزی به […]

تعطیلات نوروزی از دیرباز برای ایرانیان به معنای سفر و گشت و گذار است. نوروز ۱۴۰۱ می تواند بهترین فرصت برای رفتن به یک سفر خارجی پر خاطره باشد. ارمنستان از کشورهای زیبا و فوق العاده هم مرز با ایران است که دارای نوروزی با صفا و هیجان انگیز می باشد. اگر مسافرت نوروزی به این کشور را انتخاب کنید، علاوه بر گشت و گذار و دیدن از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و تفریحی ارمنستان می توانید از جشن های و فستیوال هایی که در نوروز در این کشور برگزار می شود نیز لذت ببرید.

قیمت های تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۱ در سایت لحظه آخر

لحظه آخر یکی از سایت های ارائه دهنده بهترین تورها با مناسب ترین قیمت می باشد. در سایت لحظه آخر می توانید قیمت تمامی تورهای سفر به ارمنستان را با تمامی امکانات تورها مشاهده کنید و در میان تورها به مقایسه بپردازید. امکانات این سایت باعث می شود تا از تمامی تورها با جزئیات آن ها اطلاع یابید و بهترین و مناسب ترین تور را تهیه نمایید.

تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۱

از آن جایی که تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای مسافرت، مخصوصا مسافرت های خارجی، می باشد، تورهای زیادی برای سفر به ارمنستان به عنوان یک مقصد توریستی پرطرفدار در میان ایرانیان ارائه شده است. تورها با قیمت ها و خدمات مختلف ارائه می شوند و گردشگران می توانند در سایت لحظه آخر بهترین قیمت های تور ایروان و ارمنستان را مشاهده کنند و از بین آن ها مناسب ترین را انتخاب نمایند. این تورها در انواع مختلف زمینی و هوایی در دسترس هستند و هرکدام خدمات مختلفی را به مسافران ارائه می دهند.

تور زمینی ارمنستان نوروز ۱۴۰۱

تورهای زمینی دارای قیمت پایین تری از تورهای هوایی هستند. در این تورها معمولا به دلیل سفر با قطار و اتوبوس امکان مشاهده مناظری که در مسیر هستند نیز وجود دارد. مناظری که در مسیر تورها قرار دارد بعضا بسیار زیبا و تماشایی اند و خود بخشی لذت بخش از سفر را تشکیل می دهند. تور زمینی ارمنستان در نوروز ۱۴۰۱ از تورهای جذاب و کم هزینه ارمنستان است که جزئیات این تورها را می توانید در سایت لحظه آخر مشاهده کنید.

قیمت این تورها بسته به نوع هتل، آژانس مسافربری و دیگر خدمات ارائه شده متفاوت می باشد. به عنوان مثال تور زمینی ارمنستان که به مدت ۴ شب اقامت در این کشور را ارائه می دهد حدود ۵۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 لحظه آخر

برای سفر به ارمنستان کارت واکسن لازم است؟

به دلیل شیوع کرونا سفر و گشت و گذار با محدودیت مواجه شد اما این امر با تزریق واکسن از شدتش کاسته شد. بعضی از کشورها برای پذیرش گردشگر محدودیت هایی را اعمال کرده اند. کشور ارمنستان نیز از ورود بعضی از گردشگران به کشور خود خودداری می کند تا بتواند شیوع کرونا را کنترل کند.

طبق اعلام وزارت بهداشت ارمنستان، این کشور برای ورود گردشگران مقرراتی را تنظیم کرده است. مسافرانی که قصد سفر به کشور ارمنستان را دارند باید دارای دو مدرک باشند. تست منفی تشخیص کرونا که بیش تر از ۷۲ ساعت از آن نگذشته باشد و گواهی واکسیناسیون کامل در برابر بیماری کرونا که در صورتی که واکسن مورد استفاده یک دزی باشد، باید تاریخ گواهی حداقل ۲۸ روز از دریافت واکسن گذشته باشد. در صورتی که واکسن چند دزی باشد باید حداقل ۱۴ روز از تاریخ دریافت آخرین دز آن گذشته باشد.

در صورت عدم ارائه گواهی فرد باید در مراکز مستقر در پایانه های مرزی یا فرودگاه تست کرونا دهد و تا زمان مشخص شدن جواب تست در قرنطینه اجباری قرار بگیرد. کودکان تا سن یک سال احتیاجی به ارائه تست منفی کرونا و یا گواهی واکسن ندارند.

گواهی آزمایش کرونا باید به یکی از زبان های ارمنی، انگلیسی یا روسی باشد و مشخصات مرکزی که تست را انجام داده است و همچنین مشخصات رئیس مرکز، نام و نام خانوادگی فرد، شماره کارت شناسایی، تاریخ تولد، نتیجه آزمایش و تاریخ نمونه گیری را شامل شود. این گواهی باید به وسیله رئیس مرکز آزمایش گیرنده مهر و امضا شود. گواهی واکسن ارائه شده نیز باید شرایط گواهی آزمایش کرونا را داشته باشد.

قیمت تور ارمنستان نوروز 1401 لحظه آخر

برای سفر به ارمنستان چه مدارکی لازم است؟

هر کشور برای ورود افراد به خاک خود مدارکی را دریافت می کند. کشور ارمنستان نیز برای ورود افراد به خاک خود از آن ها مدارکی را دریافت می کند. این مدارک عبارتند از :

ویزاپاسپورتکارت واکسنگواهی تست کرونا

از ارمنستان چی بخریم؟

ارمنستان از کشورهایی است که در آن می توانید انواع فروشگاه ها و مغازه ها را پیدا کنید. در این کشور کالاها و سوغاتی ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و از کالاهای سنتی گرفته تا کالاهای مدرن در بازارهای این کشور پیدا می شود. از آن جایی که ارمنستان از نظر قیمت و هزینه بسیار ارزان تر از سایر کشورهای توریستی است، می توان آن را کشور مناسبی برای خرید معرفی کرد.

فرش و جواهرات از سوغاتی های معروف ارمنستان است که بسیاری از مسافران را شیفته خود می کنند. نقاشی های زیبا، سفال کاری های شگفت انگیز، گلدوزی های بی نظیر، سنگ های حجاری شده و همچنین سنگ های چلیپا از نمونه سوغاتی های ارمنستان است که ارزش خرید را دارد. این سوغاتی ها و دیگر اجناس زیبای این کشور را می توانید از پاساژها و گالری های مدرن یا از دست فروشان خیابانی تهیه کنید. در کشور ارمنستان بازارگردی خود تفریحی بی نظیر و به یادماندنی خواهد بود.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن