استاندار تهران: آفت بزرگ برخی مسوولان فعالیت برای یک جریان‌خاص است


استاندار تهران: آفت بزرگ برخی مسوولان فعالیت برای یک جریان‌خاص است

تهران- ایرنا- استاندار تهران گفت: آفت بزرگ امروز برخی مسوولان و مدیران، کار کردن برای جریان و مجموعه‌ای خاص است و در معادلات آنان خدا جایی ندارد و اگر هم هست، فقط به زبان است.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری پاکدشت گفت: در تغییر دولت‌ها توقع بر تغییر مدیران دستگاه‌های مختلف است که این امر در پاکدشت با مشورت و همفکری با معتمدین در انتخاب فرماندار جدید صورت گرفت.
وی افزود: شهرستان پاکدشت در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و استقرار بسیاری از صنایع و نقاط حساس امنیتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم این دیار، از بهترین مردم کشور هستند که در جریان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را نظیر شهیدان مظفر، قمی و جنیدی را تقدیم اسلام کرده‌اند.
استاندار تهران گفت: امروز مردم از دولت سیزدهم انتظار به حق خدمت رسانی دارند، تا ماه‌ها قبل خود ما منتقد وضع موجود و مطالبه‌گر بودیم و امروز که مسوولیت پذیرفتیم، باید پاسخگوی جامعه باشیم.
وی اظهار داشت: امروز یک فرماندار نظام، مسوولیت را به فرماندار دیگری منتقل کرده و فرد جدید موظف است کارهای خوب و موثر گذشته را ادامه داده و تقویت کند و مشکلات را در قالب بازدیدهای میدانی و حضور بین مردم، برطرف نماید.
منصوری تأکید کرد: از نماینده دولت، توقع حرکت مجاهدانه، شبانه روزی و ۲۴ ساعته به صورت هدفمند، با برنامه‌ریزی و از جنس قیام در راه خدا داریم تا مشکلات در قالب اصول ناب توحیدی و اسلام حل شود.
وی گفت: آفت بزرگ امروز برخی از مسوولان کار کردن برای جریان و مجموعه‌ای خاص است و در معادلات آنان خدا جایی ندارد و اگر هم هست، فقط به زبان است.
وی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب وظایف مسوولان را شفاف فرموده‌اند ولی برخی از افراد به آن به درستی عمل نمی‌کنند، از مدیریت اسلامی سخن به میان می‌آوریم ولی سکولار عمل می‌کنیم.
استاندار تهران مردمی بودن را از دیگر ویژگی مدیر اسلامی یاد کرد و افزود: کشور باید بر پایه توان و ظرفیت مردم حتی در حوزه مسائل امنیتی اداره شود، از مردم سخن به میان می‌آوریم ولی در عمل، به آنان اختیاری داده نمی‌شود.
وی تأکید کرد: در حکمرانی اسلامی، مردم اصل هستند.
استاندار تهران گفت: امروز کشور به هم‌افزایی و وحدت نیاز دارد، فرماندار به عنوان پدر جامعه موظف است همه افراد را حمایت کرده و مسوولیت‌ها را به بهترین، مؤمن‌ترین،پاکدست‌ترین و انقلابی‌ترین فرد واگذار کند.
وی ادامه داد: مسوول باید بداند که بدون پول هم موظف است برای مردم کار کند چرا که او مشکلات را می‌دانسته و مسوولیت را پذیرفته است، اگر شرایط را نمی‌دانسته و مسوولیت را قبول کرده ، متهم ردیف اول است.
منصوری افزود: از اصول اصلی حکمرانی اسلامی، محور قرار دادن روحانیت اصیل در تمامی اقدامات و طراحی‌ها است چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی فارغ از دولت‌های مختلف که هر یک با عنوان نامیده می‌شوند، به برکت حضور امام راحل و رهبر معظم انقلاب به حرکت رو به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد.
وی اظهار داشت: ممکن است مدیری نسبت به امام جمعه‌ای نقد داشته باشد ولی نباید قاعده را در استفاده از برکت روحانیت تغییر داد.
در این مراسم محسن اردستانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری پاکدشت معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...