رییس کل دادگستری هرمزگان :یک زندانی محکوم به قصاص پس از 8 سال آزاد شد


رییس کل دادگستری هرمزگان :یک زندانی محکوم به قصاص پس از 8 سال آزاد شد

بندرعباس - ایرنا-رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس یک زندانی محکوم به قصاص پس از 8 سال از زندان رهایی پیدا کرد.

مجتبی قهرمانی روز جمعه درادامه این مطلب افزود: خوشبختانه تلاش‌های چندین ساله و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس از طریق برگزاری نشست های متعدد و ملاقات با اولیای دم، منجر به ایجاد مصالحه در این پرونده قصاص شده است.

وی همچنین، گذشت اولیای دم در این پرونده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال و در تأسی از سیره حضرات معصومین (ع) برشمرد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس در این خصوص قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص‌ترین ارزش‌های دینی و معیارهای اخلاقی است که اگر در سطح جامعه نهادینه شود و روحیه سازش و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعاً موجب ارتقای امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در میان شهروندان می‌شود.

در هفته جاری این دومین فرد محکوم به قصاص در هرمزگان بوده که به همت شورای حل اختلاف و رضایت اولیای دم اززندان رهایی پیدا می کند و درسالجاری این بیست وسومین نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس