بخت بد لژیونر استقلالی با مصدومیت بدموقع ؛ بازی های فروردین تیم ملی از دست رفت !


بخت بد لژیونر استقلالی با مصدومیت بدموقع ؛ بازی های فروردین تیم ملی از دست رفت !

در حالی که تیم ملی ایران فروردین ماه 1401 دو بازی آخر خود در مقدماتی جام جهانی 2022 را مقابل کره جنوبی و لبنان برگزار می کند، کاوه رضایی با مصدومیت شکستگی استخوان پا مواجه شد و این دو دیدار را از دست داد. نوشته بخت بد لژیونر استقلالی با مصدومیت بدموقع ؛ بازی های فروردین تیم ملی از دست رفت !...

بخت بد لژیونر استقلالی با مصدومیت بدموقع ؛ بازی های فروردین تیم ملی از دست رفت !

بدشانسی مهاجم تیم ملی با شکستگی استخوان ؛ کاوه رضایی بازی کره‌جنوبی و لبنان را از دست داد !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1400 | 16:46
بخت بد لژیونر استقلالی با مصدومیت بدموقع ؛ بازی های فروردین تیم ملی از دست رفت !

در حالی که تیم ملی ایران فروردین ماه ۱۴۰۱ دو بازی آخر خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل کره جنوبی و لبنان برگزار می کند، کاوه رضایی با مصدومیت شکستگی استخوان پا مواجه شد و این دو دیدار را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه استخوان ساق، نمی‌تواند تیم ملی را در بازی کره جنوبی و لبنان همراهی کند.

رضایی امیدوار بود که با انتقال به ادهورلی لوون بلژیک، شرایطی تازه را رقم بزند و دوباره به فرم گلزنی بازگردد اما در حالی کم کم جای خود در ترکیب این تیم را پیدا می‌کرد، حالا به دلیل مصدومیت باید چند هفته از میادین دور باشد.

آسیب دیدگی او شکستگی از ناحیه استخوان ساق پاست و باعث شده تا کاوه دو بازی اخیر تیمش در مقابل خنک و شارلروا را هم از دست بدهد؛ دو مسابقه‌ای که همه امیدوار بودند با درخشش مهاجم تیم ملی همراه شود تا او با انگیزه و آمادگی بالا به اردوی تیم ملی بیاید.

رضایی پس از این آسیب دیدگی شدید راهی دوبی شده تا در امارات دوره نقاهت را پشت سر بگذارد و از امکانات پزشکی این کشور استفاده کند تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد.

با این حال این شکستگی نابهنگام باعث می‌شود تا کاوه حداقل بازی با کره جنوبی و لبنان در فروردین ماه را از دست بدهد و از فهرست تیم ملی کنار برود.

بدشانسی مهاجم تیم ملی در حالی اتفاق می‌افتد که او جزو مهاجمین منتخب دراگان اسکوچیچ بود و حتی شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را هم داشت اما حالا پس از نقاهت باید با عملکردی درخشان به زمین بازگردد تا در ترافیک شدید خط حمله تیم ملی، بار دیگر به اردو فراخوانده شود.

نکته مهم درباره رضایی این است که او در تیم متوسط ادهوورلی اگرچه موفق به گلزنی نشد اما با ارسال یک پاس گل، تاثیر خود را در نمایش این تیم گذاشت و انتظار می‌رفت که در ادامه فصل گلزنی هایش را هم آغاز کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی