نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!


نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!

ذر سریال ترکیه ای جدید نسلیهان آتاگل در نقش مادری بازی میکنه که پارتنرش آراس بولوت پیشنهاد شده است.

برای پارتنر نسلیهان آتاگول در سریال gecenin ucunda که نقش مادری را بازی میکند که همه چیز را در زندگی برای فرزندش رها میکند بازیگر aras bulut iynemli پیشنهاد شده است.

نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!

نسلیهان آتاگول (به ترکی استانبولی: Neslihan Atagül) (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر جوان اهل ترکیه است. او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. او اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در نقش دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول برای بازی در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و عشق سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت. او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب افتخارات زیادی شد.

نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!

آراس بولوت اینملی (به ترکی استانبولی: Aras Bulut İynemli) (زاده ۲۵ اوت ۱۹۹۰، استانبول) بازیگر سریال تلویزیونی و فیلم و مدل اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت بوده‌است. اینملی از ابتدای کارش تاکنون افتخارات متعددی را برای بازیگری خود کسب کرده‌است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی روزی روزگاری، حریم سلطان، مارال: بهترین داستان من، نفوذی و گودال شناخته شده‌است.

نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!

در سال‌های ۲۰۱۷–۲۰۲۱، وی در سریال تلویزیونی گودال نقش اصلی را به نام یاماچ کوچوالی بازی کرد. آراس برای بازی در این سریال با انتخاب مردم توانست جایزه بهترین بازیگر درام سال ۲۰۱۸ را از جشنواره پروانه طلایی ترکیه دریافت کند.

در سال ۲۰۱۹، اینملی در فیلم معجزه در سلول شماره ۷ شخصیت «ممو» یک پدر مبتلا به اختلال ذهنی را به تصویر کشید که به اشتباه به جرم قتل زندانی شد، که رکوردهای بازدید در ترکیه را در مدت کوتاهی شکست. پس از پخش فیلم از طریق نتفلیکس، با استقبال خوب تماشاگران در فرانسه و آمریکای لاتین روبرو شد.

آراس همانند خواهرش یشیم که خواننده است استعداد زیادی در خواندن دارد اما علاقه زیاد وی به بازیگری باعث شده‌است که از خوانندگی چشم پوشی کند. اینملی علاوه بر حرفه بازیگری، در بسیاری از فیلم‌های تبلیغاتی ظاهر شده و چهره برندهای متعددی است تا جایی که سال ۲۰۱۸ توسط مجله مد GQ بعنوان مرد سال ترکیه انتخاب شد.

نسلیهان و آراس در سریال جدید پارتنر شدند!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول