نتیجه استعلام نهایی از پاختاکور؛/ 48 ساعت جادویی برای مهاجم ازبک و پرسپولیس!


نتیجه استعلام نهایی از پاختاکور؛/ 48 ساعت جادویی برای مهاجم ازبک و پرسپولیس!

شرزود تمیروف مهاجم 23 ساله ازبکستانی باتوجه به زمان فسخ قرارداد، می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

به گزارش "ورزش سه"، شرزود تمیروف امروز در حالی به تهران آمد که سایه زمان فسخ قرارداد او و بازیکن آزاد بودن بر سر این انتقال سنگینی می‌کرد. بسیاری اعتقاد داشتند که با توجه به اینکه بر اساس گفته های وبسایت چمپیونات و همچنین ادعای سایت ترانسفر مارکت او تحت قرارداد پاختاکور ازبکستان است به همین خاطر نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کند.

مشکل خرید مهاجم برای پرسپولیس این است که با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در ایران قرمزها طبق قانون فیفا فقط می‌توانند با بازیکنانی قرارداد امضا کنند که تا پایان روز ۲۳ بهمن (روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی در ایران) قرارداد خود را با باشگاهشان فسخ کرده باشند.

بنابراین مهاجم ازبکستانی که روز ۳۰ بهمن در یک بازی دوستانه برای پاختاکور به میدان رفته بود و همچنین با این باشگاه ازبکستانی تمرین می‌کرد، به نظر امکان امضای قرارداد با قرمزها را ندارد اما حالا استعلام باشگاه پرسپولیس چیز دیگری را نشان می‌دهد.

شرزود تمیروف تا سال ۲۰۲۳ با پاختاکور قرارداد داشت ولی روز ۲۱ بهمن (۱۰ فوریه) قراردادش را فسخ کرد تا به این ترتیب و به شکلی معجزه آسا جزو بازیکنانی قرار بگیرد که پرسپولیس می‌تواند با آنها قرارداد امضا کند چرا که پنجره زمستانی در ایران ۲۳ بهمن به پایان رسیده بود.

این مهاجم ۲۳ ساله ازبک پس از اینکه وارد تهران شد و در هتل محل اقامت استقرار یافت، بخشی از تست های پزشکی اش را پشت سر گذاشت و همچنین قرار است فردا در یک روز شلوغ هم تست های نهایی را به انجام برساند و هم به ساختمان باشگاه پرسپولیس برود تا مذاکرات نهایی را با مدیران این باشگاه انجام بدهد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قرار ۱/۵ ساله را به تمیروف داده اما باتوجه به سن و سال پایین، در صورت پذیرش از سوی بازیکن، پرسپولیس متمایل است تا یک سال دیگر به مدت قرارداد او اضافه کند.

این در حالی است که البته هنوز طرفین به توافق نهایی نرسیده‌اند و امضای قرارداد با این بازیکن هم هنوز نهایی نشده و باید دید فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟