لطفی : در حق یزدانی ظلم شد ؛ خط دفاعی استقلال را از هم پاشیدند


لطفی : در حق یزدانی ظلم شد ؛ خط دفاعی استقلال را از هم پاشیدند

بازیکن اسبق استقلال گفت: کسانی که مسبب موقع این اتفاق برای سیاوش یزدانی بودند باید تاوان بدهند چون اتفاقی که برای مدافع استقلال افتاد شاید به نابودی زندگی فوتبالی اش منجر شود. نوشته لطفی : در حق یزدانی ظلم شد ؛ خط دفاعی استقلال را از هم پاشیدند...

لطفی : در حق یزدانی ظلم شد ؛ خط دفاعی استقلال را از هم پاشیدند

سعید لطفی : یزدانی بازیکن خیلی خوبی است. به طوری که ستون اصلی خط دفاع مستحکم استقلال خود اوست و با مرادمند هر دو در کنار هم زوج خیلی خوبی را تشکیل داده بودند
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | 2:00
لطفی : در حق یزدانی ظلم شد ؛ خط دفاعی استقلال را از هم پاشیدند

بازیکن اسبق استقلال گفت: کسانی که مسبب موقع این اتفاق برای سیاوش یزدانی بودند باید تاوان بدهند چون اتفاقی که برای مدافع استقلال افتاد شاید به نابودی زندگی فوتبالی اش منجر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن اسبق استقلال گفت: کسانی که مسبب موقع این اتفاق برای سیاوش یزدانی بودند باید تاوان بدهند چون اتفاقی که برای مدافع استقلال افتاد شاید به نابودی زندگی فوتبالی اش منجر شود.

سعید لطفی مدافع اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایطی که برای دفاع میانی تیم استقلال در بحث سربازی رفتنش رخ داده ابراز تاسف و اظهاراتی را مطرح کرد.

از شرایط استقلال و سیاوش یزدانی که باید به سربازی برود خبر دارید؟

واقعا تاسف خوردم. در دوره زمانی که همه چیز از قبل مشخص می‌شود عجیب است که شاهد چنین اتفاقاتی هستیم که می‌دانستیم در اسفندماه برای سیاوش یزدانی رخ می‌دهد. این موضوع به درستی مدیریت نشد و الان این بازیکن باید با این شرایط ماه‌ها دور از فوتبال بماند.

نظر شما درباره سیاوش یزدانی چیست؟

بازیکن خیلی خوبی است. به طوری که ستون اصلی خط دفاع مستحکم استقلال خود اوست و با مرادمند هر دو در کنار هم زوج خیلی خوبی را تشکیل داده بودند تا استقلال در این مدت با سلامت تمام مسابقاتش را پشت سر بگذارد.

اما گفته می‌شد که عده‌ای در حال رسیدگی به کارهای او هستند؟

اگر رسیدگی شده بود که الان این وضعیت برای سیاوش یزدانی به وجود نمی‌آمد. متأسفانه آنهایی که باید برای او کاری می‌کردند، یا نمی‌توانستند یا نخواستند کاری انجام بدهند. درحالی که می‌شد در نیم فصل این بازیکن را به تیمی‌منتقل کنند که لااقل در فضای فوتبالی باشد. نه اینکه کلاً شش ماهه را در یک محل غیرفوتبالی فقط خدمتش را پشت میز سپری کند! یزدانی یک بازیکن تحصیل کرده است که شنیدم برای مقطع دکترا هم کنکور داده و حالا چنین اتفاقی برایش رخ می‌دهد.

می‌دانید که فعلا نمی‌تواند در هیچ تیمی‌بازی کند؟

بله! گفتم که ای کاش لااقل در نیم فصل به فجر می‌رفت تا همزمان با بازی کردن در لیگ برتر تیم ملی را از دست ندهد ولی حالا تیم ملی را هم از دست داد. واقعا در حقش ظلم شد. این انصاف نیست که یک بازیکن تا این اندازه برای موفقیت استقلال تلاش کند و از عوامل اصلی صدرنشینی اش باشد و حالا مجبور باشد ماه‌ها دور از فوتبال بماند.

با توجه به شرایط سنی یزدانی فکر می‌کنید بتوانند بعد از دو سال خدمت سربازی دوباره به همین شکل به فوتبال برگردد؟

در فوتبال چیزی غیرممکن نیست. این بسته به جدیت و تلاش او دارد، اما واقعا سخت است. بازیکن ۳۰ ساله وقتی به سربازی برود و برگردد ۳۲ ساله می‌شود و در این مدت باید شش ما هم دور از فوتبال رسمی‌باشد. با فرض این که سیاوش چند ماه بعد دوباره به یک تیم فوتبالی به پیوندد و بازی‌هایش را از سر بگیرد تا بخواهد به خودش بیاید جام‌جهانی قطر تمام شده و با بی انگیزه شدنش، اصلا معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظارش باشد. امیدوارم از نظر روحی لطمه بدی به این بازیکن نخورد. با این شرایط او بزرگترین رویداد ورزشی زندگی اش را که شانس داشت در آن شرکت کند را هم از دست داد.

فکر می‌کنید اسکوچیچ او را برای جام جهانی با تیم ملی به قطر ببرد؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد ولی واقعاً بعید است بازیکنی که ۶ ماه از فوتبال دور مانده دوباره به تیم ملی دعوت شود! همه ما او را جانشین اصلی مدافعان میانی تیم ملی می‌دانستیم و در بازی آخر هم برای دقایقی به همین منظور به میدان رفت تا احتمالاً در صورت غیبت یکی از بازیکنان اصلی، او جانشین آنها باشد ولی با این وضعیت، اتفاق بدی برای سیاوش افتاد.

شرایط استقلال به چه ترتیب می‌شود؟

استقلال هم بالاخره یا بازیکن آزاد می‌گیرد یا با مرادمند و سایر نفرات هر طور هست این هفته‌های باقی مانده را پشت سر می‌گذارد. ولی بحث ناراحت کننده اتفاقی است که برای سیاوش رخ داد که متاسفانه مشخص نیست از سهل انگاری چه افرادی بوده! امیدوارم کسانی که مسبب این اتفاق بودند شناسایی و تنبیه شوند.

بازی بعدی استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

از اینجا به بعد استقلال دیگر بازی آسانی ندارد و همه مسابقاتش سخت است. نساجی با اینکه در رده‌های پایین جدول است ولی می‌آید تا استقلال خودی نشان بدهد آنها روبروی پرسپولیس هم عالی بازی کردند پس شرایط آسانی نخواهد بود. امیدوارم لااقل هرچه زودتر تکلیف وریا غفوری مشخص شود تا نبود یزدانی لطمه کمتری به تیم استقلال بزند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان