غول برره مارتین فورد را تهدید کرد!


غول برره مارتین فورد را تهدید کرد!

احمد ایراندوست ملقب به غول برره مثه همیشه با شوخی های باحال خود مردم را شوکه کرد .

احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر و بادیگارد اهل ایران است. پدرش شهاب ایراندوست نیز از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی بوده‌است.

ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد.

بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز،نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون بوده‌است.

غول برره مارتین فورد را تهدید کرد!

او به گفته خودش قبلا قهرمان بوکس بوده که در سال 1368 به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد ، پدرش ، شهاب ایراندوست هم از قهرمانان کشتی هم دوره غلامرضا تختی بوده است.

غول برره مارتین فورد را تهدید کرد!

از طریق شرکت بادیگارد دوبی به آمریکا رفته و حدود 13 سال نیز در آمریکا ساکن بوده و در هالیوود محافظ شخصیت هایی مثل جنیفر لوپز ، «نیکلاس کیج ، ماریا کری و ویتنی هیستون بوده است و برای هر ساعت 100 دلار و بیشتر دستمزد می گرفت.

غول برره مارتین فورد را تهدید کرد!

میگوید نیکلاس کیج از هیکل او متعجب شده و گفته توی ایران هم همچین سایزی پیدا می‏شود؟ همچنین میگوید یکی از خانم های بازیگر آمریکا غیرت و ناموس پرستی ایرانیان را خوب میشناخت!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...