خود نمایی سجاد غریبی در دبی بعد از مبارزه با مارتین فورد !


خود نمایی سجاد غریبی در دبی بعد از مبارزه با مارتین فورد !

ویدیویی‌ عجیب از هالک ایرانی! در دبی که به گفته کاربران بعد از مبارزه با مارتین فورد میباشد .

سجاد غریبی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۷۰) ورزشکار رشتهٔ پاورلیفتینگ اهل ایران است. از او با عنوان‌هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی»یاد شده‌است.

تصاویر غریبی در روزنامه‌هایی مانند دیلی میل و سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده‌است.

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد.

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است.[۷] او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…»

خود نمایی سجاد غریبی در دبی بعد از مبارزه با مارتین فورد !

وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی که ۴۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

خود نمایی سجاد غریبی در دبی بعد از مبارزه با مارتین فورد !

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»خود نمایی سجاد غریبی در دبی بعد از مبارزه با مارتین فورد !

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که می‌خواهد به عنوان اولین ایرانی (به‌طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...