170 نفر از بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش تجلیل می شوند


170 نفر از بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش تجلیل می شوند

مقتدری گفت: در آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش، از 170 نفر از بچه های مسجد تقدیر می شود.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آیینی به منظور تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش، از تلاش های 170 نفر از بچه های مسجد تقدیر می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در این برنامه سعی شده از بچه های مسجد که در مدت سال های اخیر در کنار کانون بوده و در فعالیت های مختلف حضور داشتند قدردانی شود.

وی به جزییات برگزاری آیین تجلیل از فعالان کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش اشاره کرد و گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس و اجرای برنامه هایی همچون پخش کلیپ از روند مرمت و بازسازی مسجد «امام رضا (ع)» و اجرای برنامه سر نوازی توسط مرشد دراجی انجام می شود.

مقتدری ادامه داد: سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر گراش، پخش کلیپ گفتگو با برخی شهروندان در مورد فعالیت مسجد و کانون، پخش کلیپ از فعالیت های کانون، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و تجلیل از فعالان مسجد و کانون فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این آیین است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش تلاش بچه های مسجد در امر خدمت رسانی به محرومان و مستمندان و همچنین در برگزاری فعالیت ها و برنامه های فرهنگی را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از بچه های مسجد گامی هر چند کوچک در برابر تلاش های خستگی ناپذیر آنان است.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای کمیل با نوای حاج منصور ارضی