طارمی: مقابل لاتزیو فوق‌العاده و بی‌نقص بودیم


طارمی: مقابل لاتزیو فوق‌العاده و بی‌نقص بودیم

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از عملکرد تیمش برابر لاتزیو ابراز خرسندی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به ثمر رساندن یک گل از روی پنالتی که خود طارمی گرفته بود و دادن یک پاس گل استثنایی به متئوس اوریبه، سبب شد تا این مهاجم بوشهری بهترین بازیکن دیدار برابر لاتزیو لقب بگیرد. عملکردی که طارمی را جزو کاندیدای بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا نیز قرار داد هر چند که این عنوان در نهایت به او نرسید.

طارمی که در دیدار رفت برابر لاتزیو نیمکت نشین بود، این بار از ابتدا فرصت حضور در میدان را به دست آورد و با عملکردی بی نظیر، تیمش را راهی مرحله بعد کرد و تیم مائوریسیو ساری را از دور رقابت ها کنار زد. پورتو حالا باید در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها، به مصاف لیون برود.

مهدی طارمی بعد از دیدار برابر لاتزیو صبحت هایی را نیز با رسانه رسمی باشگاه پورتو مطرح کرد. او گفت: بازی عالی بود ما همانطور که می خواستیم بازی را کنترل کردیم، آنچه را که برنامه ریزی شده بود انجام دادیم و آنچه را که لازم بود در زمین نشان دادیم. من همیشه برای تیم بازی می کنم. این تلاش بزرگی از سوی همه بود، ما خیلی خوب کار کردیم و یک تیم واقعی بودیم.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز درباره درخشش مهدی طارمی بعد از این دیدار گفت: دوست ندارم درباره اشخاص به تنهایی صحبت کنم. درست است که او روی دو گل ما تاثیر زیادی داشت ولی می خواهم این عملکرد را پای تیم بنویسم. همه بازیکنان در سرنوشت تیم مهم هستند و به همین خاطر می خواهم به کل تیم تبریک بگویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟