سوخت زمستانی 1400 به بهترین شکل ممکن تأمین شد


سوخت زمستانی 1400 به بهترین شکل ممکن تأمین شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی مطلوب میان زیرمجموعه‌های وزارت نفت، همکاری مؤثر و منسجم میان‌دستگاهی، سوخت زمستانی سال 1400 بدون هیچ‌گونه کمبودی و به بهترین شکل ممکن تأمین شد.

کرامت ویس‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوبی که در سال ۱۴۰۰ به ویژه در ۶ ماه دوم سال انجام شد و همکاری میان زیرمجموعه‌های وزارت نفت که در بحث تولید و تحویل گاز طبیعی، تولید سوخت‌های مایع و تحویل به بخش‌های نیروگاهی مشارکت داشتند، از جمله شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی گاز ایران، مدیریت برنامه‌ریزی وزارت نفت و حوزه تولید شرکت ملی نفت ایران، سوخت مورد نیاز بخش‌های صنعتی از جمله نیروگاه‌ها بدون هیچ‌گونه کمبودی تأمین شد.

وی همچنین به همکاری سازنده میان وزارت نفت با مجموعه وزارت نیرو و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط اشاره کرد و افزود: این هماهنگی‌ها امسال منسجم‌تر و بهتر انجام شد و خوشبختانه مشکل خاصی در تولید نیروگاه‌ها نبود و گزارشی از خاموشی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: امیدواریم با توجه به گذر از نقطه اوج سرما و با هماهنگی و همکاری مؤثر، در یک ماه باقیمانده از سال نیز مشکلی در این زمینه نداشته باشیم و سوخت‌رسانی نیروگاهی ادامه یابد.

ویس‌کرمی با اشاره به تأمین مستمر ذخایر سوخت نیروگاهی گفت: وضع ذخایر ما امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بسیار مطلوب‌تر است و هیچ کمبودی در زمینه سطح ذخیره‌سازی‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن زنجیره توزیع فرآورده در کشور افزود: تأمین سوخت مایع نیروگاه‌ها (نفت‌گاز و نفت‌کوره) نیز بر مبنای سامانه‌های نرم‌افزاری انجام و فرآورده ارسالی به نیروگاه‌ها به‌صورت سیستمی پایش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا