استاندارد سازی 26 جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در خراسان شمالی


استاندارد سازی 26 جایگاه های فعال عرضه سوخت CNG در خراسان شمالی

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی از استاندارد سازی 26 جایگاه فعال عرضه سوخت CNG در این استان خبر داد.

فهیمه مهمان نواز گفت: بازرسی ادواری جایگاه‌های CNG بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی‌، شامل بازرسی فنی تمامی تجهیزات جایگاه‌های سی‌ان‌جی مطابق با استانداردهای موجود، با تعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به صورت سالیانه انجام می‌شود.

وی اظهارکرد: هم اکنون ۳۰ جایگاه عرضه سوخت CNG فعال وجود دارد که در سال جاری ۲۶ جایگاه، تائیدیه استاندارد سازی را اخذ کرده اند که نسبت به سال های قبل افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مهمان نواز افزود: بر اساس ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد، جایگاه‌های CNG قبل از شروع فعالیت و راه‌اندازی، با اعلام شرکت پخش فراورده های نفتی مورد بازرسی فنی شرکت‌های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد قرار می‌گیرند و در صورت رعایت نکات ایمنی و فنی، گواهی بازرسی استاندارد برای مدت یکسال برای جایگاه صادر می‌شود.

به گفته وی، جایگاه داران مکلف هستند قبل از پایان اعتبار گواهینامه بازرسی، با مراجعه به سامانه جایگاه‌های CNG سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به ثبت درخواست بازرسی مجدد اقدام کنند؛ در غیر این صورت ادامه فعالیت آن‌ها بدون تاییدیه استاندارد سازی خلاف مقررات است و گاز آن ها قطع خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط