انتقاد امام‌جمعه جیرفت از مشکل آنتی‌دهی خطوط تلفن‌همراه در این شهرستان


امام جمعه جیرفت گفت: متولیان برای رفع مشکل آنتی دهی خطوط تلفن همراه در برخی از نقاط این شهرستان اقدام کنند. حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت وضعیت آنتن دهی خطوط همراه اول و ایرانسل را ضعیف برشمرد و افزود: با توجه به رونق آموزش های مجازی، متولیان امر باید برای رفع این نقیصه همت کنند. وی در ادامه به...

انتقاد امام‌جمعه جیرفت از مشکل آنتی‌دهی خطوط تلفن‌همراه در این شهرستان
امام جمعه جیرفت گفت: متولیان برای رفع مشکل آنتی دهی خطوط تلفن همراه در برخی از نقاط این شهرستان اقدام کنند.
حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت وضعیت آنتن دهی خطوط همراه اول و ایرانسل را ضعیف برشمرد و افزود: با توجه به رونق آموزش های مجازی، متولیان امر باید برای رفع این نقیصه همت کنند.
وی در ادامه به پروژه پل خروجی شهر جیرفت نیز اشاره و بیان کرد: تسریع روند احداث پل به سمت جنگل آباد با جدیت مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته که جای تشکر دارد.
تارم به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نیز اشاره و تاکید کرد: آموزش و پرورش باید دوران نونهالی و دبستان را جدی بگیرد چرا که دوران طلایی تربیت است.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه باید از مجرب ترین مربیان و معلمان در مقطع ابتدایی استفاده شود افزود: اگر پایه گذاری امور تربیتی در دوران نونهالی و دبستان جدی گرفته شود هزینه آن در مقاطع بعدی بسیار کاهش خواهد یافت.

انتقاد امام‌جمعه جیرفت از مشکل آنتی‌دهی خطوط تلفن‌همراه در این شهرستان
وی همچنین تصریح کرد: آموزش زبان انگلیسی در مقاطع پیش دبستانی و کودکی مخرب است زیرا کتب آموزشی آن در وهله اول با هدف تغییر فرهنگ و رفتار جوامع و ترویج فرهنگ منحط غربی نوشته شده و فرهنگ و ادبیات فارسی را تخریب می کند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: متولیان باید کتب آموزشی زبان خارجه را مطابق فرهنگ ایرانی-اسلامی تدوین کنند و در تولید بازی های رایانه ای که بشدت مورد توجه کودکان است نیز همت داشته باشند.
جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش