وعده وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اعطای زمین رایگان


وعده وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اعطای زمین رایگان

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان خبر از اعطای زمین رایگان از سوی بنیاد مستضعفان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی داد.

یوسف نوری در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان و در جمع خبرنگاران، با تشکر از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه های مختلف آموزشی، تربیتی و زیر ساختی، با اشاره به امضای تفاهم نامه بین طرفین، اظهار کرد: موضوع این تفاهم نامه، «تعیین تکلیف» تعدادی از املاک بود که خوشبختانه تعداد ۷۰۰ ملک تا کنون به صورت رایگان تعیین تکلیف شده است و مابقی املاک که حدود ۲ هزار فقره ملک است با استفاده از ظرفیت های قانونی تا سال آینده، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با تقدیر از توجّهات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان در خصوص رفع مشکلات آموزش و پرورش، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان در حوزه های تعمیر و تجهیز مدارس، رسیدگی به دانش آموزان کم برخوردار، تهیه تبلت و البسه دانش آموزی اقدامات خوبی انجام داده است و ما امروز شاهد توجه این بنیاد به مناطق محروم مرزی هستیم.

نوری ادامه داد: آمادگی بنیاد مستضعفان برای اعطای زمین رایگان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق هدف طرح مسکن ملی از دیگر اقدامات خوب بنیاد مستضعفان است که امروز رییس بنیاد بر آن تأکید کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم پاسخگوی عنایات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که از سوی بنیاد مستضعفان انجام می شود، باشیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به مردمی بودن این دولت، انتظار می رود در مدارسی که از سوی بنیاد مستضعفان احداث، بازسازی، نوسازی و تجهیز می شوند، شفاف سازی از عملکرد آموزش و پرورش برای مردم، صورت گیرد.

وی با بیان این که آموزش و پرورش ملزم به جذب نیروی جدید برای مناطق مرزی است، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی و نصیب برابر، بخشی از نیروی انسانی آماده را به مناطق محروم اختصاص می دهیم تا کمبود مناطق محروم مرتفع شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا