طولانی ترین سریال ترکیه ای شبکه فوکس!


طولانی ترین سریال ترکیه ای شبکه فوکس!

سریال ترکیه ای سیب ممنوعه طولانی ترین سریال شبکه فوکس اعلام شد این سریال برای فصل ششم تمدید شد.

سریال سیب ممنوعه که به ۱۳۲ قسمت رسید با پشت سر گذاشتن سریال اون زندگی منه که ۱۳۱ قسمت به طول انجامید به طولانی ترین سریال شبکه fox تبدیل شد و گفته میشود این سریال برای فصل ششم تمدید خواهد شد و تهیه کننده میخواهد این سریال رو به ۲۰۰ قسمت برسونه

طولانی ترین سریال ترکیه ای شبکه فوکس!

سیب ممنوعه (به ترکی استانبولی: Yasak Elma) یک مجموعه درام، عاشقانه و کمدی ترکیه‌ای می‌باشد که نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش گردید. هم اکنون سریال سیب ممنوعه هر دوشنبه از شبکه FOX TV پخش می‌شود. بازیگرانی همچون : ادا اجه , شوال سام , نسرین جوادزاده , گوکان آلکان , سودا ارگینجی , بیران داملا ییلماز , جانسو ملیس کاراکوس, نیلپری شاهینکایا , ابرو شاهین و برک اوکتای در سریال سیب ممنوعه حضور داشتند.

خلاصه داستان

زینپ ( سودا ارگینجی ) و ییلدیز ( ادا اجه ) دو خواهر هستند که با هم در استانبول زندگی می کنند. آنها با وجود اینکه خواهر هستند اما کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند.

زینب دختر زیبایی است که به ارزش های اخلاقی خود پایبند است و به عنوان دستیار مدیر شرکت کار می کند. وقتی شرکتی که او کار می کند توسط یک شرکت دیگر خریداری می شود، او با یک تاجر جوان، علیهان ( انور تونا ) شروع به کار می کند . علیهان مردی متکبر، خونسرد، جدی و ثروتمند است که از آزار دادن مردم لذت می برد. علیهان و زینپ از اولین روز حضورش در شرکت، مانند سگ و گربه با هم دعوا می کنند. هیچ یک از آنها قدمی به عقب برنمی دارند. علیهان از رفتار زینب خوشش می آید و شروع به ایجاد احساساتی نسبت به او می کند.

طولانی ترین سریال ترکیه ای شبکه فوکس!

این زندگی من است (به ترکی استانبولی: O Hayat Benim) یک مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش ترکی از شبکهٔ فاکس ترکیه از سال ۲۰۱۴ پخش می‌شود.

داستان

بهار، دختری ساده و جوان هست که در یک خانوادهٔ نسبتاً فقیر در استانبول زندگی می‌کند. او به‌خاطر مشکلات اقتصادی مجبور به ترک تحصیل می‌شود و برای کمک به خانواده در یک فروشگاه کیک مشغول به کار می‌شود. بهار یک دختر باملاحضه، مثبت‌اندیش و سخت‌کوش است، در حالی‌که ویژگی‌های خواهرش، افسون، کاملاً برعکس بهار می‌باشد.

با اینکه بهار در چنین خانواده‌ای بزرگ شده‌است، وی دختر واقعی این خانه نیست. در واقع، بهار دختر یک مرد تاجر بسیار ثروتمند هست.

سال‌ها پیش، پدرکلان واقعی بهار با ازدواج دخترش با مردی بنام مهمر ایمر، پدر واقعی بهار، مخالف بود. او خبر باردار بودن دخترش را از مهمر مخفی نگه می‌دارد. و خانوادهٔ خدمتکار خانه بهار را بزرگ می‌کنند.

طولانی ترین سریال ترکیه ای شبکه فوکس!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...