طرز تهیه ماکارونی تند و خوشمزه مخصوص عاشقان غذاهای آتشین!


دارلین برندن یک سرآشپز (https://bazdeh.org/) محبوب است که طرز تهیه ماکارونی تند را از هر کسی بهتر بلد است! او درباره طبخ این غذای خوشمزه می گوید: من این خوراک محبوب خانواده را همیشه به صورت یک بسته‌ی آماده به پخت در آشپزخانه‌ی خود نگه می‌دارم. به این صورت که ماکارونی خشک و سایر ادویه را در ظرف‌های جداگانه و به اندازه‌ی مصرف وعده‌های مختلف خانواده...

دارلین برندن یک سرآشپز محبوب است که طرز تهیه ماکارونی تند را از هر کسی بهتر بلد است! او درباره طبخ این غذای خوشمزه می گوید: من این خوراک محبوب خانواده را همیشه به صورت یک بسته‌ی آماده به پخت در آشپزخانه‌ی خود نگه می‌دارم. به این صورت که ماکارونی خشک و سایر ادویه را در ظرف‌های جداگانه و به اندازه‌ی مصرف وعده‌های مختلف خانواده در کابینت ذخیره می‌کنم، و هر وقت هوس کردیم از این غذای دلپذیر بخوریم، آن را به سرعت تهیه می‌کنم.

ماکارونی تند و خوشمزه

زمان مورد نیاز و مقدار تهیه

زمان آماده‌سازی و پخت: مجموعا ۳۰ دقیقه
برای مصرف ۴ نفر

مواد مورد نیاز

الف. ۴۵۰ گرم گوشت چرخ‌کرده‌ی گوساله
ب. دو قوطی کنسرو گوجه فرنگی (هر کدام حدود ۴۰۰ گرم)
پ. یک‌چهارم فنجان پیاز خرد شده
ت. ۱ قاشق چای خوری نمک
ث. ۱ قاشق چای خوری پودر چیلی
ج. یک‌چهارم الی نصف قاشق چای خوری فلفل
چ. یک‌چهارم قاشق چای خوری شکر
ح. ۱ فنجان ماکارونی زانویی پخته نشده

دستورالعمل

الف. گوشت چرخ‌کرده را داخل یک ماهیتابه‌ی بزرگ روی شعله‌ی متوسط بپزید تا رنگ آن تغییر کند؛ روغن اضافه را از آن بگیرید. سپس، گوجه فرنگی، ادویه، و شکر را اضافه کنید؛ اجازه دهید مواد به جوش بیایند. شعله را کم کنید و بگذارید پنج دقیقه‌ای به همین حالت حرارت ببینند.

ب. اکنون، ماکارونی را نیز اضافه کنید و به هم بزنید؛ درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید ماکارونی به مدت ۱۵ دقیقه بپزد. درب ظرف را بردارید؛ در نهایت، اجازه دهید ماکارونی آن‌قدر حرارت ببیند تا نرم شود و سایر مواد نیز به غلظت دلخواه‌تان برسند.

ارزش غذایی

هر وعده‌ی مصرف از این غذا حاوی ۲۸۹ کالری، ۱۱ گرم چربی (۵ گرم چربی اشباع شده)، ۵۶ میلی‌گرم کلسترول، ۸۵۸ میلی‌گرم سدیم، ۲۵ گرم کربوهیدرات (۸ گرم قند، ۲ گرم فیبر)، و ۲۴ گرم پروتئین است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا