طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر درحال بررسی است


طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر درحال بررسی است

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از بررسی طرح نظارتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش حوزه احزاب ایرنا امیرابراهیم رسولی با بیان اینکه جلسه شورا با حضور اکثریت اعضا به ریاست حدادعادل و دبیری پرویز سروری تشکیل شد و اعضای جدید نیز حضور داشتند، اظهار کرد: سیاست ائتلاف ادامه منظم جلسات و سیاستگذاری برای ادامه مسیر است لذا با عضویت افراد موثر تلاش می‌کند آسیب‌های خود را برطرف کند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در جلسه اخیر شاهد حضور مجدد حجت الاسلام و المسلمین تقوی عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، همچنین حضور حجت الاسلام بی آزار از روحانیون جوان و خوشنام تهران، مقدم‌فر، امیرآبادی فراهانی و داوری از فعالان حوزه رسانه بودیم و امیدواریم تا با تکمیل و ترمیم ترکیب در حوزه کارشناسی، ائتلاف تقویت شود.

وی ضمن اشاره به ارائه تحلیل و اخبار از سوی حمیدرضامقدم فر و داوری برای اعضا درباب آخرین وضعیت سیاسی منطقه، مذاکرات و سفر رییس جمهور به قطر اعلام کرد: طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر درحال بررسی ست و پس از مطالعات تکمیلی درجلسه ائتلاف مطرح و با نظر اعضا مصوب خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس