ماشین حساب بارداری دختر و پسر-‌ انواع روش‌ها


ماشین حساب بارداری دختر و پسر-‌ انواع روش‌ها

هنگامی که زوج‌ها تصمیم به فرزند دار شدن می گیرند بسیاری از آنها تمایل دارند که خودشان جنسیت را تعیین کنند. علم پزشکی می‌گوید که شما می توانید تا حدی با تسلط روی تقویم تخمک گذاری، پسر دار شدن یا دختر دار شدن خودتان را تعیین کنید. دختر دار شدن با ماشین حساب و تقویم […] نوشته ماشین حساب بارداری دختر و پسر-‌ انواع روش‌ها...

هنگامی که زوج‌ها تصمیم به فرزند دار شدن می گیرند بسیاری از آنها تمایل دارند که خودشان جنسیت را تعیین کنند. علم پزشکی می‌گوید که شما می توانید تا حدی با تسلط روی تقویم تخمک گذاری، پسر دار شدن یا دختر دار شدن خودتان را تعیین کنید.
دختر دار شدن با ماشین حساب و تقویم تخمک گذاری و پسردار شدن با تقویم تخمک گذاری نتایج مطلوبی را تاکنون از خود به جای گذاشته است، ولی شما با این روش تا حدی می توانید روی نتیجه تعیین جنسیت تاثیر گذار باشید؛ اما چیزی که بالاتر از همه این هاست خواست و اراده خداوند است.
در این مطلب قصد داریم شما را با ماشین حساب بارداری دختر و پسر آشنا کنیم تا تفاوت آنها را بدانید و تصمیم‌گیری دقیقی داشته باشید. علاوه بر آن با انواع روش های محاسبه سن بارداری آشنا خواهید شد و نحوه محاسبه سن بارداری به صورت آنلاین را مشاهده می کنید و در نهایت محاسبه سن بارداری با سونوگرافی را توضیح می دهیم که یکی از دقیق ترین روش ها برای تعیین سن بارداری می باشد.

ماشین حساب بارداری دختر و پسر

تعیین جنسیت پسر یا دختر با تقویم تخمک تخمگذاری تقریباً تا ۷۵ درصد امکان پذیر است و ۲۵ درصد باقی مانده را عوامل موروثی و تغذیه تعیین می‌کنند.

به منظور پسردارشدن مهم است که لقاح در چه تاریخی از چرخه قاعدگی صورت بگیرد. در صورتی که رابطه جنسی دقیقاً در روز تخمک گذاری رخ دهد احتمال اینکه جنین پسر باشد بسیار بیشتر خواهد بود و هرچه تاریخ رابطه جنسی به تاریخ تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال پسر دار شدن بیشتر می‌شود.

شما با کمک تقویم تخمک گذاری با ماشین حساب می توانید زمان تقریبی تخمک گذاری را مشخص کنید و در صورتی که اسپرم را تقویت کنید و تغذیه مناسبی داشته باشید، می تواند تاثیر زیادی در پسر دار شدن شما داشته باشد.

برای بارداری پسر بهتر است که رابطه جنسی و دخول عمیق صورت بگیرد زیرا اسپرم مرد حاوی کروموزوم x و y می باشد و کروموزوم y است که جنسیت پسر را ایجاد می کند.

این کروموزوم عمر طولانی ندارد و خیلی زود از بین می‌رود پس بهتر است شرایطی را فراهم کنید که تا این کروموزوم‌ها زنده هستند لقاح صورت بگیرد و فرزند شما پسر شود.

تعیین دختر و پسر با ماشین حساب تخمک گذاری کار دشواری نیست و باید شما کنترل و تسلط کامل روی دوره قاعدگی خود داشته باشید و بعد از تاریخ دقیق تخمک گذاری می توانید با داشتن رابطه جنسی صاحب فرزند دختر شوید.

هنگامی که روز تخمک گذاری دقیق خود را دانستید بهتر است چند روز بعد از آن رابطه جنسی داشته باشید. در صورتی که تاریخ رابطه جنسی شما به پریود ماه بعدی تان نزدیک تر باشد احتمال بارداری دختر بیشتر خواهد بود.

علت اینکه می‌خواهیم از تاریخ تخمک گذاری فاصله بگیریم این است که از بین اسپرم­هایی که داخل مایع منی مرد وجود دارد، اسپرم های حاوی کروموزوم y ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر هستند و زودتر از بین می‌روند پس اگر دیرتر اقدام کنید فرزند دختر خواهد شد.

انواع روش های محاسبه سن بارداری

یکی از اولین واژه هایی که بعد از بارداری با آن آشنا می شوید و از شما سوال پرسیده می شود و یا در سونوگرافی تعیین می‌شود، سن بارداری است.

سن بارداری به صورت هفته های بارداری تعیین می‌شود و از اولین روز آخرین قاعدگی تا روزی که به پزشک مراجعه کرده‌اید تعیین و محاسبه می‌شود. روش‌های مختلفی برای تعیین سن بارداری وجود دارد که شامل موارد زیر است:

سونوگرافی آزمایش خون روش LMP براساس طول جنین با اندازه گیری ارتفاع رحم

ماشین حساب بارداری دختر و پسر-‌ انواع روش‌ها

نحوه محاسبه سن بارداری به صورت آنلاین

با تعریفی که از محاسبه سن بارداری ارائه شد شما می‌توانید با ثبت دقیق تاریخ پریودی و تخمک گذاری خود به راحتی این محاسبه را انجام دهید. در سایت های مختلف به صورت آنلاین می توانید سن بارداری خود را محاسبه کنید.

برای این کار اولین روز از آخرین قاعدگی از شما خواسته می‌شود و سپس محاسبات روی تاریخی که وارد کرده اید تا زمانی که در آن قرار دارید انجام می‌شود و سن بارداری به شکل آنلاین به شما نمایش داده می شود.

محاسبه سن بارداری با سونوگرافی

خیلی از خانم ها اولین روز آخرین قاعدگی خود را به یاد نمی‌آورند و تعیین سن دقیق بارداری برای آنها دشوار خواهد بود. در صورتی که برای سونوگرافی به پزشک مراجعه کنید با کمک اولتراسوند سن دقیق حاملگی شما را مشخص می‌کند.

این کار با اندازه گیری قطر ساک بارداری و طول جنین شما انجام می شود. محاسبه سن بارداری با کمک سونوگرافی به شکل زیر انجام می شود:

در اول کار اندازه ساک بارداری به میلی متر اندازه گیری خواهد شد و بعد به آن چهار هفته یا ۲۸ روز اضافه می‌کنند که یک اندازه کلی از سن بارداری به شما می‌دهد.

به طور مثال اگر ساک بارداری شما ۴ میلیمتر باشد باید با ۲۸ جمع می‌شود و مجموع ۳۲ خواهد شد و سن بارداری شما ۴ هفته و ۴ روز می باشد. در صورتی که سونوگرافی بعد از هفته ششم بارداری باشد محاسبه‌ سن‌بارداری متفاوت خواهد بود و به این صورت شکل می گیرد. اگر ساک بارداری ۲۱ میلیمتر باشد سن بارداری 9 هفته خواهد بود و در این حالت ۶ هفته به این ۲۱ روز اضافه خواهد شد.

ماشین حساب بارداری در مجله بارداری آف دکور

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بارداری و علائم آن می‌توانید به مجله بارداری آف دکور به آدرس offdecor.com/kids مراجعه نمایید. در این مجله مقالات مربوط به بارداری هفته به هفته و علائم آن، سیسمونی و سایر اطلاعاتی که در زمینه مادر و کودک مورد نیاز است را مشاهده خواهید کرد.

ادامه مقاله را در اینجا بخوانید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...