انتصاب مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حکمی عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان را منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی آقای علی صادقی را به...

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حکمی عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی آقای علی صادقی را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان منصوب کرد.


جناب آقای علی صادقی
با سلام
با عنایت به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه شماره 570 مورخ 25‏/11‏/1400 هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان منصوب می گردید. در این راستا انتظار می رود ضمن استفاده از تجارب و ظرفیت های تخصصی موجود در کشور و بر اساس اسناد بالا دستی از جمله سیاست های کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه توسعه کشور موجبات دستیابی به اهداف کلان آن مجموعه را در چارچوب برنامه مصوب شرکت فراهم نمائید.
از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می نمایم.

دکتر محمد مهدی ناصحی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما