بادامکی: قهرمانی ششم پرسپولیس برای لیگ برتری‌ها سنگین است


بادامکی: قهرمانی ششم پرسپولیس برای لیگ برتری‌ها سنگین است

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: قهرمانی ششم پرسپولیس برای تیم‌های لیگ برتری سنگین است و طبیعتا در این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند تا قهرمانی‌های پرسپولیس استمرار نیابد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پدیده در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط پدیده خوب نیست و وضعیت جدول گویای تمام اتفاقاتی است که در این مدت رخ داده‌ است. هرچند پدیده ویترین فوتبال مشهد است و سقوط این تیم قطعا اتفاقی تلخ برای فوتبال خراسان محسوب می‌شود اما اگر برنامه‌ریزی‌ خوبی روی فوتبال پایه انجام دهیم، می‌توان تیم‌های قدرتمندی تشکیل داد تا اگر روزی فوتبال مشهد در لیگ برتر نماینده داشت، بتوان روی این استعدادها حساب کرد. به شخصه هنوز هم امیدوارم که مدیران پدیده و مسئولان استانی دست به دست یکدیگر دهند تا در هفته‌های پایانی نتایج آبرومندانه‌ای کسب کرده و به بقا در لیگ امیدوار باشیم. اگر پدیده در لیگ بماند در سال آتی با برنامه‌ریزی و تعامل بیشتر می‌توانیم اتفاقات بهتری برای فوتبال و جوانان مشهد رقم بزنیم.

رییس هیات فوتبال مشهد گفت: مسئولان باشگاه پدیده علاقه دارند از سوی استان به آن‌ها کمک شود؛ پس بهتر است به فوتبال خراسان رضوی احترام گذاشته و مقداری از مواضع خود کوتاه بیایند. صرفا حرف زدن کمکی نمی‌کند و باید قدمی در این خصوص برداشته شود. از مسئولان استان گرفته تا هیات فوتبال خراسان رضوی و مشهد و حسین بادامکی با پدیده دشمنی ندارند. قطعا هدف ما بقای پدیده در لیگ است اما اینکه برخی بخواهند افکار عمومی را منحرف کرده و بعد از هر بازی صحبت‌های حاشیه‌ای انجام دهند، نتیجه‌ای جز وضع امروز نخواهد داشت. از مدیران پدیده تقاضا دارم راه دیگری پیش بگیرند. تمام کسانی که در پدیده بازی می‌کنند، دوستان ما هستند. هیچ دشمنی با کسی نداریم؛ آرزوی قلبی‌ام نتیجه گرفتن پدیده و تمام عوامل این باشگاه است.

پرسپولیس فوق‌العاده نتیجه گرفته‌ است

وی در خصوص وضعیت کنونی پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس با تمام مشکلاتی که از ابتدای فصل داشته تا الان فوق‌العاده نتیجه گرفته‌ است. از بی‌ثباتی مدیریتی تا پنجره بسته و اتفاقات ریز و درشت همه و همه این فصل بر سر پرسپولیس آوار شد اما روی نتایج این تیم تاثیر اندکی داشت و همچنان پرسپولیس شانس بالایی برای تکرار عنوان قهرمانی دارد. امیدوارم مشکلات پرسپولیس روز به روز کاهش یابد. از زمان حضور رضا درویش آرامش در باشگاه نسبت به گذشته بیشتر شده است. تیم‌های رقیب از همه لحاظ شرایطشان از پرسپولیس بهتر بوده اما می‌بینیم به جز پرسپولیس هیچ تیمی رقیب استقلال برای قهرمانی محسوب نمی‌شود.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند جای استقلال در صدر جدول را بگیرد یا خیر، گفت: مشکلاتی که پرسپولیس امسال با آن مواجه بوده، استقلال نداشته است. دقت کنید که برای ۲ بازیکن سرباز استقلال چه حواشی زیادی به وجود آمده است. مشابه همین اتفاق چند فصل گذشته برای پرسپولیس رخ داد و هیچ حاشیه خاصی نیز به وجود نیامد. پرسپولیس پنج دوره قهرمان شده و قهرمانی ششم برای تیم‌های لیگ برتری سنگین است. طبیعی است که برخی سنگ‌اندازی کنند تا این قهرمانی تکرار نشود.

بادامکی در خصوص اظهار نظر برخی کارشناسان مبنی بر زیبا بازی نکردن استقلال افزود: در لیگ زیبا بازی کردن ملاک نیست. وقتی تیمی قهرمان شود، کسی یادش نمی‌ماند که آن تیم چگونه بازی کرده و به قهرمانی رسیده است. پرسپولیس در سال ۸۵ با مصطفی دنیزلی فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذاشت و تمام بازی‌های ما نیز پرگل بود اما در انتهای آن فصل قهرمان نشدیم. ملاک خوب بازی کردن نیست و نتیجه تعیین‌کننده است. استقلال به خوبی کسب نتیجه می‌کند و در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد.

وی در خصوص سریال بیانیه‌ها و درگیری‌های فوتبال ایران ادامه داد: فضای مجازی باعث شده برخی از پیشکسوتان هر ۲ تیم از محبوبیت استقلال و پرسپولیس استفاده کرده و با نشان دادن تعصب خود لایک و فالوور بگیرند. مردم و هواداران این آدم‌ها و این کارها را شناخته‌اند و نباید گول بخورند. اینکه در جهت حمایت از باشگاه از احساسات هواداران سوءاستفاده کنیم، فقط باشگاه را زیر سوال برده‌ایم. اگر بتوانیم احساسات خود را کنترل کنیم کار به بیانیه دادن و استوری گذاشتن علیه دیگران نمی‌رسد.

بادامکی در رابطه با وضعیت استعدادیابی در مشهد و حضور در فستیوال فوتبال ستاره‌ها اظهار کرد: این مسابقات شروعی بود تا بتوانیم در این رده سنی تورنمنت‌های بیشتری برگزار کنیم. پیشنهاد این مسابقات با حضور تیم آندرانیک تیموریان به مشهد عملی شد و ما هم استقبال کرده و از این فرصت برای برگزاری مسابقات استفاده کردیم. با همکاری خوبی که شهرداری و کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد انجام داد، شرایط برگزاری مسابقات به خوبی پیش رفت. حضور سه تیم از حاشیه‌شهر مشهد و انگیزه بازیکنان باعث شد تا به فکر راه‌اندازی سایر مسابقات در این رده سنی باشیم. امیدوارم مشابه این تورنمت در جام رمضان مجددا برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت