آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های دانشگاه شهید چمران اهواز


آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه در وضعیت جدید کرونایی (وضعیت نارنجی) را تشریح کرد.

دکتر رحیم پیغان اظهارکرد: کلاس‌های مقطع کارشناسی دانشگاه مانند گذشته به صورت مجازی خواهد بود. امکان برگزاری حضوری کلاس‌های دوره دکتری تخصصی همه دانشکده‌ها و مقطع کارشناسی ارشد دانشکده‌های مهندسی، دامپزشکی، پردیس صنعتی شهدای هویزه، هنر شوشتر، علوم، کشاورزی، مهندسی آب و محیط زیست، عمران و معماری، با صلاحدید استاد درس و توافق همه دانشجویان کلاس و با هماهنگی آموزش دانشکده وجود دارد. همچنین دانشجویان رشته دامپزشکی عمومی از نیمسال ۹ به بعد، از این جنبه شامل مقررات کارشناسی ارشد دامپزشکی هستند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: همه‌ فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان‌نامه و رساله به شرط تصویب پیشنهاده با هماهنگی استاد راهنما، مانند نیمسال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: جلسات دفاع از پیشنهاده دکتری یا پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود؛ اما با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: این تصمیم تا پایان اسفندماه امسال اجرایی است و هر گونه تغییر احتمالی، در پایان ماه و با توجه به تغییرات جدید در رنگ‌بندی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، اعلام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند