افشای جزئیات جدید از ظاهر آیفون 14


افشای جزئیات جدید از ظاهر آیفون 14

اطلاعات جدید از آیفون 14 جزئیاتی را از وضعیت ظاهری پرچمدار جدید اپل فاش کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - نمای ظاهری آیفون ۱۴ یا حداقل مدل‌های پرو آن به احتمال زیاد امسال تغییرات زیادی خواهد داشت. بسیاری از افشاکنندگان قابل اعتماد در این زمینه اعلام کرده اند که شرکت اپل قصد دارد قسمت ناچ را که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ روی گوشی‌های آیفون ظاهر شد، با دو بریدگی جایگزین کند.

بر اساس گزارش فون آرنا، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این دو بریدگی از آنچه که افشاکنندگان متصور بودند، اندازه‌های بیشتری دارند.

رندر‌هایی که تاکنون منتشر شده نشان می‌دهد که اپل، آیفون ۱۴ را به یک بریدگی به شکل قرص مجهز می‌کند که در واقع برای قرارگیری دوربین جلو و دوربین مادون قرمز تعبیه شده است. همچنین یک سوراخ دایره‌ای برای پروژکتور نقطه‌ای در نظر گرفته شده که از اجزای سیستم بازگشایی چهره یا همان Face ID محسوب می‌شود.

افشای جزئیات جدید از ظاهر آیفون 14

اکنون یک پست جدید در وب‌ سایت شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo نشان می‌دهد که رندر‌هایی که تاکنون بر اساس شایعات ساخته شده، نتوانسته مقیاس این بریدگی‌های روی صفحه نمایش را به خوبی به تصویر بکشد. شماتیکی که اخیرا فاش شده نشان می‌دهد برش‌های صفحه نمایش آنطور که تصور می‌شود بی نقص و کوچک نیستند و به نظر می‌رسد اپل فقط لبه‌های اطراف این بریدگی‌ها را حذف کرده است.

با توجه به اینکه اپل مجبور است فضایی را برای فناوری تشخیص چهره در نظر بگیرد، هیچکس انتظار نداشت صفحه نمایش آیفون ۱۴ به اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ سامسونگ کامل و بدون بریدگی به نظر برسد. اما شماتیک جدید ممکن است اپل را در آینده به این فکر بیندازد که این بریدگی یا همان ناچ صفحه نمایش را به کلی از گوشی‌های خود حذف کند.

تفاوت مدل‌های مختلف خانواده آیفون ۱۴

خانواده آیفون ۱۴ احتمالا شامل آیفون ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس، ۶.۷ اینچی و آیفون ۱۴ پرو، ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس، ۶.۷ اینچی خواهد بود. مدل‌های بالاتر آیفون ممکن است دارای قاب تیتانیومی بادوام‌تر و بدون برآمدگی دوربین‌ها باشند. دوربین‌هایی که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و جایگزین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فعلی خواهند شد.

افشای جزئیات جدید از ظاهر آیفون 14

این سری از گوشی‌های آیفون احتمالا از تراشه جدید A۱۶ Bionic استفاده می‌کنند. حداکثر پیکربندی RAM این مدل ظاهراً ۸ گیگابایت خواهد بود. انتظار نمی‌رود آیفون ۱۴ تا قبل از سپتامبر معرفی شود و در حال حاضر همه نگاه‌ها به آیفون SE ۳ که ممکن است در ۸ مارس معرفی شود، است.

بیشتر بخوانید

ویژگی در محصولات اپل که به سلامت شنوایی کمک می‌ کند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا