تراز مثبت 5 درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه


تراز مثبت 5 درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

بیشترین درآمدی که بانک تجارت در یازدهمین‌ماه از سال جاری توانست به ثبت برساند مربوط به «مرابحه» و «سایر تسهیلات» با مبالغ 11،799 میلیارد ریال و 3،395 میلیارد ریال بود.

تراز مثبت 5 درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد ماهانه شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی این دوره را بالغ‌بر ۳۰،۹۴۷ میلیارد ریال اعلام کرد و میزان تسهیلات وصولی طی دوره نیز بالغ‌بر ۸۱۶،۳۹۲ میلیارد ریال به ثبت رسید، همچنین "وتجارت" در بهمن‌ماه توانست تراز مثبت ۵ درصدی را شناسایی کند و به سود ناخالص ۱,۵۷۱ میلیارد ریال برسد.

مجموع درآمدی که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی طی ۱۱ ماه گذشته به ثبت رساند برابر با ۲۶۶،۶۰۵ میلیارد ریال بود، همچنین درآمدی که این بانک در بهمن‌ماه از تسهیلات اعطایی شناسایی کرد ۱,۴۳ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.

تراز مثبت 5 درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

بیشتر بخوانید: تامین مالی پروژه‌های پتروشیمی با روش‌های سنتی، شدنی نیست

درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در بهمن‌ماه سال جاری به دست آورد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین لازم به ذکر است که درآمد ماهانه این بانک نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت.

تراز مثبت 5 درصدی بانک تجارت در بهمن‌ماه

بیشترین درآمدی که بانک تجارت در یازدهمین‌ماه از سال جاری توانست به ثبت برساند مربوط به «مرابحه» و «سایر تسهیلات» با مبالغ ۱۱،۷۹۹ میلیارد ریال و ۳،۳۹۵ میلیارد ریال بود، میزان تسهیلات اعطایی طی دوره ماهانه نیز نسبت به تسهیلات وصولی ۱۸ درصد بیشتر بود.

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت" طی ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۶۶،۶۰۵ میلیارد ریال بود که رشد ۵۱ درصدی را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟