71 هزار دُز واکسن کرونا توسط نیروهای تیپ 24 بعثت بروجرد تزریق شد


71 هزار دُز واکسن کرونا توسط نیروهای تیپ 24 بعثت بروجرد تزریق شد

بروجرد - ایرنا - فرمانده جنگ نوین گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: 71 هزار دُز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی فجر بروجرد توسط گروه جنگ نوین 24 بعثت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تزریق شد.

به گزارش ایرنا، سردار " حجت اله صالح نژاد" روز یکشنبه در نشست خبری که در محل ستاد فرماندهی پادگان ۲۴ بعثت سپاه برگزار شد، افزود: با شیوع ویروس کرونا در ۲ سال پیش قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی با هدف ساماندهی گروه‌های جهادی و بسیجیان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکیل شد.

وی اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت سپاه همزمان در شهرستان بروجرد و استان لرستان و پنج استان دیگر کشور در امر گندزدایی و ضدعفونی معابر و رفع آلودگی حضور فعال داشت.

فرمانده جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بیان کرد: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی ۲۴ نفر از نیروهای کادر و وظیفه که در امر واکسیناسیون و پزشکی تخصص داشتند در مرکز تجمیعی فجر حضور دارند و کار تزریق واکسن را انجام می دهند.
سردار صالح نژاد افزود: ۲ درمانگاه اعتماد و امام سجاد (ع) در سطح شهر بروجرد از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۱۸۵ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه داده اند.

وی اظهار داشت: همچنین برای ارائه خدمات بهتر بهداشتی و پزشکی به مردم، زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در فاز هشت شهرک اندیشه بروجرد برای احداث درمانگاه در نظر گرفته شده است.

فرمانده گروه جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت کشور حاصل تلاش نیروهای مسلح ایران اسلامی است، یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب روحیه ایثار و شهادت بود، شعار ما نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود، دشمنان تحمل استقلال و آزادی ایران را نداشتند، و با تحمیل جنگ در ظاهر با یک کشور در باطن با چندین کشور روبرو و دفاع جانانه را شاهد بودیم.
سردار صالح نژاد افزود: بعد از گذشت هشت سال ملت ایران با روحیه ایثار و شهادت به پیروزی رسید، دوران دفاع مقدس برای ملت ایران یک گنج بود که هم اکنون توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس برای ملت ایران است.
وی بیان کرد: امروز با حمله روسیه به اوکراین مشخص شد که قدرت نیروهای مسلح ایران چقدر بازدارنده است که اگر هر تجاوزی از دشمن انجام شود با برخورد سختی مواجه خواهد شد، تجربه سالهای گذشته از حضور آمریکا در منطقه نشان داده است که اگر ایران قدرت بازدارندگی نداشت با حمله آمریکا و همدستانش روبرو می شد.
فرمانده جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: در طول ۴۳ سال دستاوردهای انقلاب آنقدر زیاد است که در راستای اجرای جهاد تبیین باید بیان شوند، یکی از دستاوردهای مهم ایران اسلامی امنیت بالای کشور در منطقه است که در راستای رهبری فرماندهی کل قوا بر نیروهای مسلح به دست آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!