قانون برای همه تیم‌ها بدون تبعیض اجرا می‌شود


قانون برای همه تیم‌ها بدون تبعیض اجرا می‌شود

سازمان وظیفه عمومی پیرو مباحث پیرامون دو تن از بازیکنان فوتبال اعلام کرد: این سازمان مجری قوانین است و مقررات برای همه تیم‌ها یکسان اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - سازمان نظام وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این سازمان تا کنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام کرده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می‌کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.

سازمان نظام وظیفه تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت کرد.

سازمان نظام وظیفه ۴ اسفند اعلام کرد که فعالیت ورزشی بازیکنان فوتبال آقایان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند برابر مقررات در باشگاه ورزشی استقلال به پایان رسیده است و نامبردگان باید در زمان اعزام تعیین شده یکم اسفند ۱۴۰۰ به خدمت ضرورت اعزام شوند.

تیم استقلال پس از انتشار خبر محرومیت دو بازیکن خود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد برابر با مفاد ماده ۱۹ قانون خدمت وظیفه عمومی و تبصره ۲ آن، کلیه مشمولان پس از دریافت تاریخ احضار یک سال وقت برای اعزام دارند و تردیدی نیست که استقلال بر مبنای قانون عمل کرده و هیچ خواسته غیرقانونی ندارد و برای گرفتن حق خود هرگز سکوت نخواهد کرد.

یزدانی و مرادمند مقصر نیستند

زاهدی معاون اجتماعی نظام وظیفه گفت: آقای یزدانی ۱۲ سال است که مشمول خدمت سربازی شده است و حالا که زمان ادای دین است به دنبال قانون گریزی هستند و لباس سربازی را کوچک می‌شمارند یزدانی و مرادمند مقصر نیستند مشاوره‌های نادرستی به آن‌ها داده شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر