وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است


وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است

صبح امروز (8 اسفندماه) سی امین جلسه علنی (فوق العاده) شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع ارایه برنامه های شهرداری بندرعباس در خصوص ستاد استقبال از بهار 1401 و بررسی طرح پیشنهادی شفافیت و ارتقای سلامت اداری با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر از تصمیم رئیس جمهور و رئیس دادگستری استان هرمزگان در خصوص آزادسازی سواحل استان هرمزگان، افزود: شهرداری بندرعباس باید در احداث پروژه ها دقت بیشتری کند تا در آینده در این بخش به مشکل برنخوریم.

فاطمه جراره با بیان اینکه نتوانستیم از پروژه های ایجاد شده در ساحل در شهر بندرعباس بهره برداری لازم را ببریم، عنوان کرد: تمامی پروژه هایی که قرار است در سواحل بندرعباس ایجاد شود باید در شورای شهر بندرعباس به تصویب برسد تا در صورت هرگونه مشکلی قبل از ایجاد بر آن نظارت درست و طبق قانون اعمال شود.

نایب شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه باید حواسمان به کارکنان شهرداری بندرعباس بیشتر از قبل باشد، اظهار کرد: در آستانه سال جدید باید قدردان کارکنان باشیم و بر دغدغه و استرس آن ها اضافه نکنیم.

اسماعیل بواشه با بیان اینکه حاضر نیستیم حتی یک نفر از پرسنل از مجموعه شهرداری بندرعباس اخراج شود، عنوان کرد: نگذاریم با یک تصمیم عجولانه تبعاتش را یک خانواده بگیرد و سبب فروپاشی زندگی آن ها شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم حقوق و پاداش کارکنان شهرداری بندرعباس تا پیش از پایان سالجاری به موقع پرداخت شود، خاطرنشان کرد: ماده ۸۰ قانون شورای های اسلامی بر نظارت ها تأکید بسیاری دارد و نمایندگان مردم در شورا باید بر این امر آگاه باشند و تنها وظیفه ما عکس گرفتن با شهردار نیست بلکه وظایف اعضای شورای شهر با شهردار متفاوت است.

بواشه با بیان اینکه وظیفه شهردار اجرایی و وظیفه اعضای شورای شهر نظارت است، اظهار کرد: عدم حضور اعضای شورای شهر در کمیسیون ها و حضورشان در همان زمان در مراسم ها جای سوال دارد. مگر نباید اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون حاضر و دغدغه های شهروندان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه کاری نکنیم آیندگان به حال مان افسوس بخورد، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس در کنار هم هستند و دو بال جدا نشدنی اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وعدگاه