گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟


گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

گلکسی اس 22 اولترا، قدرتمند‌ترین گوشی سری اس 22 سامسونگ است که به لحاظ عملکرد رقیبی قدرتمند برای گوشی هم‌رده‌ی نسل گذشته‌ی خود محسوب می‌شود.

سامسونگ سرانجام در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ خود از گوشی‌های سری اس ۲۲ رونمایی کرد؛ البته تمام مشخصات مورد انتظار گوشی‌های این سری از مدت‌ها پیش دردسترس عموم قرار گرفته بود. گلکسی اس ۲۲ اولترا گوشی پرچم‌دار این سری محسوب می‌شود که مانند گوشی هم‌رده‌ی نسل قبل خود، از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

سامسونگ در نسخه‌ی اولترا گوشی‌های سری گلکسی اس خود بسیاری موارد مانند نمایشگر، رم، طراحی و فناوری بکار رفته در دوربین‌ها و باتری را متفاوت با دو مدل استاندارد و پلاس این سری و بسیار قدرتمند‌تر از آن‌ها طراحی می‌کند؛ این امر برای نسخه‌ی اولترا گلکسی اس ۲۲ نیز صحت دارد.

قبل از برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۲، مشخصات و رندرهای گلکسی اس ۲۲ اولترا، پرچم‌دار جدید سامسونگ، بارها به بیرون درز پیدا کرد و رویداد آنپکد آنچنان که باید طرفداران این نسخه از گوشی‌های سامسونگ را شگفت‌زده نکرد؛ از طرفی شرکت کره‌ای اعلام کرده بود که دیگر گوشی‌‌ای از خانواده نوت معرفی نخواهد شد و تمام قابلیت‌های این سری را به گلکسی اس ۲۲ اولترا اضافه می‌کند؛ بنابراین می‌توان که گلکسی اس ۲۲ اولترا علاوه بر ظاهری جذاب، منحصر به‌فرد و متفاوت با گلکسی اس ۲۱ اولترا نسل قبل، به پردازنده‌ای قدرتمندتر از نسخه‌ی هم‌رده‌ی نسل قبل خود مجهز است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌عنوان ترکیبی از پرچم‌دار سری نوت و اس از قلم پشتیبانی می‌کند و محفظه‌ای برای نگه‌داری قلم دارد؛ این گوشی در رنگ‌های متفاوتی مانند مشکی، سفید، سبز و رنگ انحصاری فانتوم بورگوندی عرضه شده است.

در‌ادامه، با زومیت همراه باشید تا پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ را با پرچم‌دار سال گذشته‌ی این سری مقایسه کنیم.

عناوین مقاله:

مقایسه‌ی طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترامقایسه‌ی نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترامقایسه‌ی دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترامقایسه‌ی مشخصات فنی و سخت‌افزاری گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترامقایسه‌ی نرم‌افزار گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترامقایسه‌ی قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا با گلکسی اس ۲۱ اولترا

طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

سامسونگ با توقف خط تولید سری گلکسی نوت، اعلام کرد که تمام قابلیت‌های این گوشی‌ را در طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌گنجاند؛ بنابراین با اینکه نسخه‌ی استاندارد و پلاس گوشی‌های این سری، طراحی تقریباً مشابهی با دو نسخه‌ی هم‌رده‌ی سری اس ۲۱ دارند، نسخه‌ی اولترا اس ۲۲ ظاهری مستطیلی‌تر و شبیه‌تر به گلکسی نوت دارد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا فوق‌العاده زیبا و طراحی منحر‌به‌فردی دارد که در رنگ‌هایی متفاوت با گلکسی اس ۲۱ اولترا معرفی شد. نسل قبلی این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، قهوه‌ای و سورمه‌ای دردسترس قرار داشت، اما نسخه‌ی اولترا گلکسی اس ۲۲ با رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و رنگ انحصاری فانتوم بورگوندی به بازار عرضه می‌شود.

جنس پنل پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا، شیشه‌ی مات (گوریلا گلس Victus) است و سامسونگ در طراحی آن برای زیبایی بیشتر برخلاف گلکسی اس ۲۱ اولترا، دیگر از ماژولی برآمده برای قرار دادن دوربین‌ها خبری نیست و لنزهای مختلف این گوشی، شامل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو، به صورت‌ جزیره‌ای و جدا از هم در سمت چپ قاب جای گرفته‌اند. درست مانند گوشی‌های سری نوت، گوشی پرچم‌دار سامسونگ نیز به در سمت چپ لبه‌ی پایینی به درگاهی برای نگه‌داری قلم مجهز است و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از این گجت محافظت کنند.

در طراحی پنل جلویی گلکسی اس ۲۲ اولترا، اندازه‌ی حاشیه‌ها نسبت به اس ۲۱ اولترا کاهش یافته و نسبت تصویر در این گوشی از از ۲۰:۹ به ۱۹٫۳:۹ تغییر کرده است؛ بنابراین کاربران با سهولت بیشتری می‌توانند با یک دست با آن کار کنند.

نمایشگر گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

گلکسی اس ۲۲ اولترا مانند گوشی هم‌رده‌ی نسل قبلی خود به نمایشگر خمیده‌ی امولد ۶٫۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ مجهز بوده، اما بیشینه‌ی روشنایی آن از گلکسی اس ۲۱ اولترا بیشتر و برابر با ۱۷۵۰ نیت است؛ صفحه‌نمایش هر سه مدل گوشی‌های سری اس ۲۲ از +HDR 10 پشتیبانی می‌کند. در بررسی‌های زومیت هنگامی که تنظیمات روشنایی گلکسی اس ۲۲ اولترا روی حالت خودکار قرار داشت، بیشینه‌ی روشنایی به ۱۶۸۲ نیت رسید که نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا ۲۰ درصد بیشتر است.

نرخ نوسازی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۱ اولترا در بازه‌ی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر بود، این بازه برای پرچم‌دار جدید سامسونگ بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است. در بررسی‌‌های زومیت نرخ نوسازی گلکسی اس ۲۲ اولترا به یک هرتز نرسید و در زمان آیدل نیز نرخ نوسازی را به ۲۴ هرتز کاهش می‌داد؛ به‌محض لمس صفحه‌نمایش، نرخ نوسازی به‌سرعت به ۱۲۰ هرتز می‌رسید.

گلکسی اس ۲۲ اولترا همواره خوانایی خود را حفظ کرده و می‌کند و با بهره‌گیری از فناوری Vision Booster، روشنایی و کنتراست رنگی بهینه‌تری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. نمایشگر هردو گوشی اس ۲۲ اولترا و اس ۲۱ اوترا به قلم S-Pen واکنش نشان می‌دهند، اما تنها نسل جدید، به قلم و محفظه‌ای برای نگه‌داری از آن مجهز است.

عملکرد نمایشگر گلکسی S22 اولترا دربرابر گلکسی S21 اولترا
محصول ٫ پارامترهاحداقل روشناییحداکثر روشنایی دستیحداکثر روشنایی خودکارنسبت کنتراست Nativeخطای رنگ میانگین
سفیدمشکیسفیدمشکیسفیدحالت پیش‌فرضدقیق‌ترین حالت
گلکسی S22 اولترا۲٫۵۰۰۱۶۸۲۳٫۲ (Vivid)۱٫۷ (Natural)
گلکسی S21 اولترا۱٫۹۰۶۲۶۰۱۳۹۱۴٫۶ (Vivid)۲٫۹ (Natural)
تمامی نتایج به‌دست‌آمده حاصل از آزمایش‌های زومیت در شرایط یکسان آزمایشگاهی است.

قلم S Pen از مهم‌ترین تغییرات گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا است؛ نسل قبلی این گوشی صرفاً از قلم S Pen پشتیبانی می‌کرد، اما نرخ تأخیر قلم استایلوس S-Pen در گلکسی اس ۲۲ اولترا، از ۹ میلی‌ثانیه به ۲٫۸ میلی‌ثانیه رسیده است و این گوشی را به گزینه‌ای ایدئال برای علاقه‌مندان سری نوت و یادداشت‌برداری و طراحی تبدیل شود.

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

مشخصات فنی دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا در مقایسه با نسخه‌ی نسل قبلی این گوشی تفاوت آنچنانی ندارد و مانند آن به دوربین‌های اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی و یک سنسور لیزری فوکوس خودکار مجهز است. تنها تفاوت به قدرت و کیفیت بیشتر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا برمی‌گردد. این سنسور در نور کم به شکل محسوسی از گلکسی اس ۲۱ اولترا بهتر است و به لطف دیافراگم بازتر، نور بیشتری را جذب کرده و درنتیجه تصاویر بهتر و باجزئیات‌تری را ثبت می‌کند.

طبق بررسی‌های زومیت گلکسی اس ۲۲ اولترا تصاویر خوش‌رنگ و لعاب‌تری نسبت به نسل قبلی ثبت می‌کند و در زمینه‌ی جزئیات و کنترل نویز نیز عملکردی به‌مراتب بهتر از گسکسی اس ۲۱ اولترا به‌نمایش می‌گذارد:

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

کراپ عکس گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

کراپ عکس گلکسی اس ۲۲ اولترا

عکس ۳ برابری

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

کراپ عکس گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

کراپ عکس گلکسی اس ۲۲ اولترا

در زمینه‌ی کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری نیز تفاوت چشمگیری بین دو نسل مشاهده نمی‌شود و باشیم و سنسورها هیچ تفاوت خاصی به نسبت یکدیگر ندارند؛ بنابراین پردازنده جدید و تکنیک‌های پردازش تصویر گلکسی اس ۲۲ اولترا تنها عامل ایجاد برتری در کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری خواهد بود.

اس ۲۲ اولترا در اپلیکیشن دوربین خود گزینه‌ای برای برجسته‌ کردن جزییات دارد که با استفاده از فرایند چندفریمی جزییات عکس‌های ماکرو را بهبود می‌دهد. علاوه بر این سامسونگ قدرتمند‌ترین گوشی سری گلکسی اس را به لرزش‌گیری مجهز کرده است که لرزش‌های ناخواسته را ۴۸ درصد بهتر از گلکسی اس ۲۱ اولترا تثبیت می‌کند.

مشخصات فنی و سخت‌افزاری گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

گلکسی اس ۲۲ اولترا در بخش سخت‌افزار نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا پیشرفت‌های محسوسی دارد؛‌ این گوشی در بازار چین و آمریکا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک بهره می‌برد که بر پایه‌ی لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده است و در بازارهای بین‌المللی نیز به پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز است. معرفی اگزینوس ۲۲۰۰ تا به‌حال با حاشیه‌های زیادی مانند دمای بالا و عملکرد ضعیف پردازشی همراه بود، اما سامسونگ برای رفع ایراد‌های این پردازنده‌ از ای‌ام‌دی کمک گرفته و از پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند این شرکت با معماری mRDNA در گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده کرده است.

با توجه به بهره‌گیری گلکسی اس ۲۲ اولترا از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک یا اگزینوس ۲۲۰۰ و استفاده از پردزانده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ در گلکسی اس ۲۱ اولترا، زومیت با اجرای بنچمارک‌های PCMark، Speedometer 2.0، GeekBench 5 و GFXBench عملکرد نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی اس ۲۲ اولترا را با گلکسی اس ۲۱ اولترا بررسی کرده است:

عملکرد گلکسی S22 پلاس دربرابر گلکسی S21 اولترا
نام و کارایی بنچمارک / محصولPCMarkSpeedometer 2.0GeekBench 5GFXBench
عملکرد کلیمرورگرپردازنده‌ی گرافیکیپردازنده‌ی مرکزیشبیه‌ساز بازی (نرخ فریم)

Vulkan/Metal

Single Core
Multi Core
Aztec Ruins
Onscreen/1440p
Car Chase
Onscreen/1080p
OpenGLVulkanMetalOpenGLMetal
گلکسی S22 اولترا
(Adaptive
1080p)
۱۴۲۴۱۱۱۹۵۸۳۵۱۲۳۹
۳۵۵۱
۵۸
۳۸
۶۱
۴۳
--۸۱
۹۲
--
گلکسی S21 اولترا
(Adaptive
1080p)
۱۳۰۴۴۸۳٫۶--۱۰۹۰
۳۵۰۴
۴۲
۲۸
۳۶
۲۸
--۴۹
۶۰
--
* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.
برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، توان پردازشی پردازنده‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک نسبت به نسل قبلی این نسخه با پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ پیشرفت اندکی داشته و طبق بررسی‌های زومیت پرچم‌دار جدید سامسونگ ۱۳٫۴ درصد در پردازش‌های تک‌ هسته‌ای و صرفاً ۱٫۳ درصد در پردازش‌های چند هسته‌ای بهتر از گلکسی S21 اولترا عمل می‌کند؛ همچنین گلکسی اس ۲۲ اولترا ۴۲ درصد تجربه‌ی وب‌گردی بهتری نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا در چهار مدل ۸ | ۱۲۸، ۱۲ | ۲۵۶، ۱۲ | ۵۱۲ و ۱۲ | ۱۰۲۴ گیگابایت با حافظه‌ی پرسرعت UFS 3.1 و رم LPDDR5 به‌فروش می‌رسد و گلکسی اس ۲۱ اولترا در سه نسخه‌ی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 عرضه شده بود که دو نسخه‌ی اول به ۱۲ گیگابایت و نسخه‌ی سوم از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 مجهز است. هیچکادم از این دو گوشی از حافظه‌ی microSD پشتیبانی نمی‌کند.

زومیت در جدول زیر عملکرد نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا را دربرابر گلکسی اس ۲۱ اولترا مقایسه‌ی کرده است:

عملکرد حافظه‌ گلکسی S22 اولترا دربرابر گلکسی S21 اولترا
مدل‌ها ٫ عملکردنرخ خواندن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)
نرخ نوشتن ترتیبی
(مگابایت‌برثانیه)
نرخ خواندن تصادفی
(مگابایت‌برثانیه)
نرخ نوشتن تصادفی
(مگابایت‌برثانیه)
گلکسی S22 اولترا۱۹۱۹٫۸۹۱۲۶۲٫۰۲۲۳۵٫۵۲۲۶۱٫۹
گلکسی S21 اولترا۱۸۹۲٫۶۸۱۳۰۵٫۴۷۳۱۳٫۰۶۲۸۶٫۴۶
* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

این گوشی با 5G سازگار است و به جای شارژ سریع ۲۵ واتی گلکسی اس ۲۱ اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ گوشی را در مدت نیم ساعت یا کمی بیشتر به صورت کامل شارژ می‌کند. گلکسی اس ۲۲ اولترا امکان شارژ بی‌سیم و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز دارد و مانند اس ۲۱ اولترا، بدون شارژر عرضه می‌شود.

عملکرد باتری گلکسی S22 اولترا دربرابر گلکسی S21 اولترا
محصول ٫ آزمایشنمایشگرباتریزمان لازم برای شارژپخش ویدئو PCMark
ابعاد و رزولوشنمیلی‌آمپرساعتدقیقه:ساعتدقیقه:ساعتدقیقه:ساعت
گلکسی S22 اولترا
(Adaptive
1080p)
۶٫۸ اینچ
۳۰۸۸ × ۱۴۴۰ پیکسل
۵۰۰۰N/A۲۰:۴۳۱۰:۴۹
گلکسی S21 اولترا
(Adaptive
1080p)
۶٫۸ اینچ
۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل
۵۰۰۰--۱۹:۰۷۷:۲۱
* تمامی بنچمارک‌های ذکرشده در این جدول را زومیت اجرا کرده است.

با توجه به اینکه گلکسی اس ۲۲ اولترا فضایی داخلی برای نگه‌داری از قلم S-Pen دارد؛ ظرفیت باتری این گوشی کاهش پیدا نکرده و به همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل مجهز است. گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژرهای ۴۵ واتی مبتنی‌بر USB Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند و سامسونگ ادعا می‌کند که جدیدترین پرچم‌دارش می‌تواند شارژی برای تمام روز را فراهم کند.

باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا در بررسی‌های زومیت، با روشنایی صفحه‌نمایش ۲۰۰ نیتی، نرخ نوسازی حالت Adaptive‌، وضوح پنل +FHD، و قطع تمامی اتصالات بی‌سیم و صدای اسپیکر، توانست ۲۰ ساعت و ۴۳ دقیقه ویدئوی معیار زومیت را پخش کند، که بهبودی ۱۰ درصدی را نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا نشان می‌دهد.

در بنچمارک باتری PCMark نیز گلکسی اس ۲۲ اولترا توانست ۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه‌ای شارژدهی داشته باشد و عملکردی بیش‌از ۴۵ درصد بهتر از نتیجه‌ی ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه‌ای نسل گذشته ارائه کند؛ این بنچمارک شارژدهی گوشی‌های هوشمند را در کاربری‌های روزمره مانند وب‌گردی و ویرایش عکس ارزیابی می‌کند،

نرم‌افزار گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

سری گلکسی اس ۲۲ به رابط کاربری One UI 4.0 مجهز است و با تمام قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد اندروید ۱۲ به بازار عرضه می‌شود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ را خیلی زود دریافت کرد، اما برای دریافت نسخه‌های بعدی، درنهایت یک آپدیت کمتر دریافت می‌کند؛ قدرتمند‌ترین گوشی گلکسی اس سامسونگ می‌تواند اندروید ۱۵ را به‌عنوان آخرین آپدیت نرم‌افزاری خود دریافت کند و تا یک سال بعد از اتمام دریافت آپدیت نرم‌افزاری هم آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

گلکسی اس۲۱ اولترا با قیمت پایه‌ی ۱۲۰۰ دلار در زمان عرضه، یکی از گران‌‌ترین گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شد؛ مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم ۱۲۰۰ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایتی با همین مقدار رم ۱۲۵۰ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز ۱۳۸۰ دلار قیمت داشت. سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ نیز قیمت‌گذاری تقریباً مشابهی با نسل قبلی این سری در نظر گرفته است و مدل پایه‌ی آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با قیمتی معادل ۱۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد. در ادامه قیمت گوشی های جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱،۲۴۹ یوروگلکسی اس ۲۲ اولترا با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱،۳۴۹ یوروگلکسی اس ۲۲ اولترا با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی: ۱،۴۴۹ یورو

شما در مورد تغییرات گلکسی اس ۲۲ اولترا در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ اولترا چه دیدگاهی دارید؟ آیا سامسونگ می‌تواند رکورد جدید با فروشی این گوشی ثبت کند؟ قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را دربرابر رقبا چطور ارزیابی می‌کنید؟

گلکسی اس 22 اولترا با گلکسی اس 21 اولترا چه تفاوت‌هایی دارد؟

هایپرسل، عرضه کننده مودم‌های نزتک در ایران، حامی پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی محصولات سامسونگ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد