اعلام تاریخ عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران


اعلام تاریخ عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مدیر شرکت بهمن موتور، تاریخ عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران را اعلام کرد و از اضافه شدن خودروهای جدید خبر داد. نیما مومنی، مدیر تحقیقات و بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد خودروهای دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ به احتمال فراوان در شش ماهه نخست... نوشته اعلام...

مدیر شرکت بهمن موتور، تاریخ عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ به بازار ایران را اعلام کرد و از اضافه شدن خودروهای جدید خبر داد.

نیما مومنی، مدیر تحقیقات و بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد خودروهای دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ به احتمال فراوان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ روانه بازار کشور خواهند شد. لازم به ذکر است که این محصولات در مقایسه با فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به آپشن‌ها و امکانات متنوع‌تری مجهز شده‌اند و همچنین در زمینه فنی نیز قوی‌تر هستند.

عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ در سریع‌ترین زمان ممکن

وی ادامه داد گروه خودروسازی بهمن برنامه تولید دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ را به صورت جدی پیگیری می‌کند تا تولید انبوه و عرضه این محصولات به بازار کشور در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تولید نسخه پرستیژ فیدلیتی و دیگنیتی، تولید نسخه پرایم این محصولات همچنان ادامه خواهد یافت یا خیر، بیان کرد بهمن موتور در روند تولید نسخه پرایم این محصولات تغییری ایجاد نخواهد کرد و نسخه پرستیژ به عنوان نسخه آپشنال و با مشخصات قوی‌تر این خودروها روانه بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تا پیش از این محمد ضرابیان، مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن از اضافه شدن چهار محصول جدید شامل یک خودروی سواری تحت عنوان رسپکت،‌ مینی ون اینرودز و فیدلیتی و دیگنیتی پرستیژ به سبد محصولات این گروه خودروسازی خبر داده بود که تاکنون تنها کارگو ون اینرودز از میان آن‌ها رونمایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟