مدیرتعاون روستایی همدان: کالاهای تنظیم بازار به صورت هوشمند توزیع می‌شود


مدیرتعاون روستایی همدان: کالاهای تنظیم بازار به صورت هوشمند توزیع می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرسازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: توزیع هوشمند کالاهای تنظیم بازار با قیمت مصوب دولتی از طریق سامانه «کالارسان من» از سوی اتحادیه تعاونی روستایی استان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، «مجید مسلمی راد» روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در خصوص امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع هوشمند کالاهای اساسی با بهره‌مندی از ابزارهای نوین و از طریق سامانه های هوشمند در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۹ سایت کالا رسان من در حال عرضه محصولات کشاورزی در استان همدان بوده افزود: بیش از یک ماه از آغاز رسمی طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی به قیمت مصوب در استان همدان می گذرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان خاطرنشان کرد: در طرح توزیع هوشمند با هدف حفظ کرامت مصرف کنندگان کالاهای اساسی از جمله مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و روغن با نرخ مصوب دولتی و به صورت رایگان به دست متقاضیان می‌رسد.

مسلمی راد با بیان اینکه همدان از استان های موفق در اجرای این طرح است خاطرنشان کرد: هم استانی ها برای ورود و خرید از طریق این سامانه می‌توانند اپلیکیشن " کالارسان من" را نصب کنند و یا از طریق درگاه‌ اینترنتی kalaresanman.ir خرید خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱۵ کالا از طریق این سامانه در سطح استان توزیع می شود که سهم کالاهای تنظیم بازار ۲۶ مورد است افزود: از هفته آینده نیز توزیع گوشت منجمد گوسفندی و محصولات لبنی به قیمت مصوبه تنظیم بازار از طریق این سامانه انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !