خبر مهم برای بازنشستگان جامانده از دریافت عیدی


مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران با بیان اینکه عیدی بیش از 50 درصد از بازنشستگان طی دو روز گذشته به حسابشان واریز شد گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن 1420 یا با مراجعه به واحد مستمری‌بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

سعید حسینی که در حاشیه دیدار با کارکنان این اداره کل سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: بیش از ۵۰ درصد از بازنشستگان طی دو روز گذشته عیدی به حسابشان واریز شد. بنا داریم تا پیش از عید مبعث و در نهایت تا پایان این هفته عیدی این افراد پرداخت شود.

حسینی با اشاره به جمعیت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش حمایت‌های تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد بیش از ۷۶۰ هزار نفر در استان تهران هستند که ۲۹۸ هزار نفر از بازنشستگان، مستمری‌بگیران و ازکارافتادگان تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ هستند.

وی در خصوص کسانی که به هر علتی عیدی به حسابشان واریز نشده، توضیح داد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران که تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری‌بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

حسینی در خصوص تاخیر در پرداخت عیدی سال جاری گفت: در خصوص پرداخت عیدی تاخیری صورت نگرفته است و پس از دستور رئیس جمهوری و به محض تعیین سقف عیدی و ابلاغ آن از سوی هیات دولت در کمتر از یک هفته نسبت به کارسازی بودجه و واریز آن به حساب یکایک بازنشستگان اقدام شد که جا دارد از تلاش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولان و کارکنان تشکر کنم.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تصریح کرد: عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران بر مبنای ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و متاهلان حداقل ۲ میلیون تومان است و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، وی در خصوص تعیین مبلغ عیدی تاکید کرد: مبلغ عیدی از سوی دولت و مانند عیدی کارکنان دولت اعلام شد و ارقام عیدی یک دهه گذشته نشان می‌دهد هر بازنشسته تامین اجتماعی با سابقه ۲۰ سال پرداخت حق بیمه از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۹ مجموعا ۷ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان عیدی دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور