اجرای درج قیمت تولید‌‌‌کننده روی کالاهای اساسی از سال آینده


مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی و شبکه‌های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: درج قیمت تولیدکننده روی کالاهای اساسی بسته‌‌‌بندی‌شده، از سال آینده عملیاتی می‌شود.

محسن حسین‌‌‌لویی در گفت‌‌‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره زمان اجرای طرح درج قیمت تولید‌‌‌کننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی‌شده، اظهار کرد: طرح درج قیمت تولیدکننده روی انواع کالاها از اواخر آذرماه امسال مطرح شد و تاکنون چهارمرحله از این طرح اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت قیمت کالاهای اساسی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: در مورد اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده روی این کالا مقرر شده است پس از رفع مشکلات احتمالی و آسیب‌شناسی مراحل اجراشده این طرح، درج قیمت تولیدکننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی‌شده اجرایی شود. مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی و شبکه‌های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: درج قیمت تولیدکننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی‌شده از قبیل مرغ، گوشت، قند، شکر، برنج، لبنیات و... در مرحله ششم اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده و احتمالا از تیرماه سال آینده اجرایی خواهد شد. وی افزود: مقرر شده است تا قبل از اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاهای بسته‌بندی‌شده، وزارت جهاد کشاورزی قیمت این کالاها را تثبیت کند، همچنین مشکلات احتمالی این طرح رفع‌شود و بعد طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی‌شده به اجرا درآید.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند